English

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

مشکل کمبود آب شرب در مازندران نداریم

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: مشکل کمبود آب شرب در استان مازندران نداریم و آماده باش نیروهای عملیاتی و فنی آبفا در شرایط بحرانی که با کرونا درگیر هستیم برای تامین آب شرب ادامه دارد.

مشکل کمبود آب شرب در مازندران نداریم

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مجید عبدالهی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت : مجموعه کارکنان آب و فاضلاب مازندران بی وقفه در کنار هموطنان و هم استانی‌های عزیز قرار دارند تا بتوانند ضمن تأمین آب شرب بهداشتی و تعامل و همکاری با یکدیگر ویروس کرونا را شکست دهند.

وی ادامه داد : همکاران ما همچون سال‌های گذشته بی وقفه و شبانه روز درحال خدمت رسانی به مردم هستند و امسال با توجه به شرایط بحرانی و فراگیری کرونا ویروس، این تلاش‌ها چندین برابر شده است.

عبدالهی تصریح کرد: پرسنل این شرکت تلاش می‌کنند آب کافی و بهداشتی در اختیار مشترکین قرار گیرد تا از نظر بهداشتی دچار مشکل نشوند.

مدیرعامل آبفامازندران بیان داشت : از مشترکین عزیر انتظار می‌رود برای قطع زنجیره ابتلاء به ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند و از مراجعه حضوری به امورات و ستاد خودداری نمایندو از طریق تماس تلفنی مشکلات خود را بیان تا ماموران این اداره در اسرع وقت رسیدگی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه