English

رئیس اتاق اصناف شهرستان چالوس:

تعطیلی واحدهای صنفی در راستای سلامت مردم است

رئیس اتاق اصناف شهرستان چالوس گفت: تعطیلی واحدهای صنفی طبق دسشتور ستاد مقابله با کرونا استان مازندران در راستای سلامت مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

تعطیلی واحدهای صنفی در راستای سلامت مردم است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، رحمت الیکایی اظهار داشت: از زمان دستور سازمان صمت در مورد تعطیلی واحدهای صنفی در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در شهرستان چالوس نیز اطلاع رسانی انجام و اکثر واحدهای صنفی همکاری لازم را داشتند.

وی ادامه داد: از همکاری و همیاری امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده سپاه و رئیس اداره صمت شهرستان چالوس بابت کمک در تهیه و تولسد ماسک و الکل توسط چند واحد صنفی شهرستان چالوس در جهت رفع نیازهای مردم نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

الیکایی بیان داشت: امروز با توجه به بررسی ها و بازدید هایی که داشتیم حدود 95 درصد واحدهای صنفی در شهرستان چالوس تعطیل بودند که نیاز است مابقی واحدهای صنفی نیز در راستای حفظ سلامت مردم و خودشان نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام کنند زیرا بهترین و امن ترین مکان منزل است.

رئیس اتاق اصناف بیان داشت: با دستور ستاد استانی مبارزه با کرونا واحدهای صنفی مانند مواد غذایی ، گوشت ، مرغ و میوه در این روزهای بحران کرنایی باز است و بعضی از واحدهای صنفی نیز در یک حرکت ابتکاری به صورت آن لاین نیاز شهروندان را رفع می کنند.

وی بیان داشت: از همراهی و همکاری اعضای اتاق اصناف شهرستان چالوس و روسای اتحادیه های صنفی این شهرستان نیز نهایت تقدیر و تشکر را دارم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه