English

استاندار مازندران خبر داد:

تخصیص بیش از ۸۵ میلیارد تومان اعتبار برای پسماند مازندران

استاندار مازندران گفت: بیش از 85 میلیارد تومان اعتبار برای پسماند مازندران تخصیص یافت و این نشان دهنده اهمیت این موضوع در شهرستان های استان مازندران است.

تخصیص بیش از 85 میلیارد تومان اعتبار برای پسماند مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت :  از 114 میلیارد اعتبار در نظر گرفته شده استان در زمینه پسماند، 15 میلیارد تومان به کارخانه زباله سوز نوشهر اختصاص یافت که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید. ‎

وی ادامه داد: با توجه به آغاز فعالیت مجدد صنایع سلولزی در استان اگر بحث زراعت چوب و درختکاری بصورت همزمان با آن انجام نشود، منابع طبیعی آسیب می بیند لذا بایست موانع کار در اسرع وقت مرتفع گردد.

حسین زادگان ضمن تقدیر از اقدامات فرمانداران در زمینه آزاد سازی سواحل، خواستار پی گیری مضاعف بحث پسماند در شهرستان ها شد و اظهار داشت: فرمانداران در حل مشکل پسماند شهرستان های همجوار به یکدیگر کمک کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه 114 میلیارد تومان اعتبار برای پسماند استان در سال جاری در نظر گرفته شد، گفت: از این میزان تاکنون 85.5 میلیارد تومان آن تخصیص داده شد.

وی افزود: 15 میلیارد تومان به کارخانه زباله سوز نوشهر اختصاص یافت که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

استاندار مازندران پروژه های پیشنهادی اقتصاد مقاومتی استان در سال 99 را در حال حاضر20 مورد اعلام کرد و ادامه داد: زهکشی اراضی زراعی، نوغان داری، توسعه زراعت چوب و توسعه فضای سبز، پرورش ماهیان خاویاری، ایجاد و توسعه اقامت های بوم گردی، توسعه اکوسیستم و نوآوری و فناوری و توسعه دهکده اقتصاد مقاومتی از جمله این پروژه ها می باشد.

وی گفت: مدیریت ارتقای کیفی مرکبات و سورتینگ ها، ایجاد زیر ساخت کشتی های تفریحی، توسعه گردشگری، دوخطه کردن راه آهن ساری – قائمشهر و حل گره های ترافیکی استان از جمله پروژه های ویژه قابل پیگیری در سال آتی می باشد.

حسین زادگان با بیان اینکه پروژه ها باید توسعه محور، پیشران و محرک باشد، اذعان داشت: مدیران و فرمانداران پیشنهادهای خود در خصوص پروژه های اقتصاد مقاومتی سال آتی را مکتوب اعلام کنند تا در جلسه جداگانه ای مورد بررسی قرار گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه