English

استاندار مازندران خبر داد:

اجرای طرح اسکله های دریایی در مازندران

استاندار مازندران گفت: برای اولین بار در کشور و در استان 134 نقطه ساحلی برای اجرای طرح اسکله های دریایی 134 نقطه ساحلی برای این منظور در نظر گرفته شد.

اجرای طرح اسکله های دریایی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، احمد حسین زادگان اظهار داشت: طرح اسکله‌های دریایی برای نخستین بار در کشور مطرح و اجرا می‌شود، زمانی می‌تواند به تحقق نزدیک شود که سرمایه گذاران آن آماده و فرآیند سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی کوتاه و تسهیل شود و اعتبارات و تسهیلات لازم به این منظور به طرح یاد شده اختصاص یابد.

وی ادامه داد: تأیید موافقت اصولی این طرح‌ها و قول مساعد برای اختصاص اعتبار و تسهیلات برای اجرای این طرح‌ها با بهره کم از رئیس سازمان بنادر و دریانوردی اخذ شده است.

حسین زادگان بیان داشت: در این طرح به جای انتخاب ۱۳۴ مشاور در جهت کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری و تسریع در اجرای طرح‌ها یک مشاور انتخاب می‌شود و بعد از ارائه موافقت اصولی که توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور صورت می‌گیرد، همزمان با ایام الله دهه فجر و در یک زمان اسکله‌ها به سرمایه گذار سپرده می‌شود.

حسین زادگان گفت: از جمله مزایای قابل ذکر آن که سرمایه گذار بدون مراجعه برای اخذ استعلامات لازم به دستگاه‌های مسئول در زمان طولانی، مجوز سرمایه گذاری را با مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور دریافت می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه