English

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور :

در ۹۰۰ نقطه کشور نماز جمعه اقامه می‌شود

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: در ۹۰۰ نقطه کشور هر هفته نماز جمعه اقامه می‌شود و تبعیت از ولایت فقیه، همدلی و وفاق از مهمترین نتایج برگزاری نمازهای جمعه در کشور است.

 در 900 نقطه کشور نماز جمعه اقامه می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری در آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: آیت الله طبرسی با چهار دهه امامت جمعه مرکز استان مازندران توانست سنگر نماز جمعه مازندران را به عنوان سنگر انقلابی در کشور معرفی کند.

وی هدایت عمومی استان در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی را رسالت اصلی نماینده ولی فقیه در استان اعلام و ادامه داد : حمایت و پشتیبانی از همه عناصر خدمتگزاری نظام در حوزه های مختلف از دیگر مسئولیت‌های مهم نماینده ولی فقیه در استان است که باید با نظارت عمومی بر عملکرد حاکم بر استان اجرایی شود.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ، حجت الاسلام  محمدی لائینی را یکی از نیروهای ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به شناختی که از مردم ولایتمدار مازندران، توانمندی ها و کاستی های استان دارد برای تعالی و پیشرفت استان مازندران تلاش و کوشش کند.

وی بیان داشت: استان مازندران استانی متفاوت است و نماد مقاومت، ولایت، جهاد، علم و عرفان است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه