English

عضو مجمع نمایندگان مازندران:

تنظیم بازار نیاز به تشکیل وزارت بازرگانی است

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: در جهت تنظیم بازار نیاز به تشکیل وزارت بازرگانی داریم و نمایندگان به تفکیک وزارت صنعت،معدن و تجارت رای خواهند داد.

تنظیم بازار نیاز به تشکیل وزارت بازرگانی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، عبدالله رضیان در جلسه شورای اداری مازندران که با حضور معاون حقوقی رئیس جمهوری  برگزار شد ، اظهار داشت: مجلس در ماههای گذشته علیرغم آمادگی دولت برای تفکیک وزارت صنعت،معدن و تجارت مخالفت کرد اما اکنون با توجه ب وضعیت بازار نیاز ضروری بر ایجاد وزارت بازرگانی است.

وی ادامه داد: امروز در حوزه بازار واقعیت مردم دچار مشکل هستند و نیاز به تنظیم بازار داریم و شرایط اقتصادی بدی بر مردم وجود دارد که تشکیل وزارت بازرگانی می تواند بر کنترل بازار کمک کند.

رضیان تاکید کرد: دولت مجددا لایحه تفکیک وزارتخانه صنعت،معدن و تجارت را به مجلس ارایه کرد و ب زودی این لایحه در مجلس شورای اسلامی مطرح و برای کنترل بازار و شرایط فعلی کشور با آن موافقت و وزارت بازرگانی تشکیل می شود.

نماینده مردم شهرستاهای قائمشهر،سوادکوه،جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز مردم در شرایط بد اقتصادی قراردارند و اوضاع نابسامان بازار نیز بر بعد روانی جامعه تاثیرات بدی داشته است که نیاز است دولت برای کنترل بازار چاره اساسی نماید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه