English

معاون اول رئیس جمهور:

سیاست اصلی دولت حمایت از کشاورزی است

معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاست اصلی دولت حمایت از کشاورزی است و قطعا در زمان برداشت برنج از واردات برنج در کشور جلوگیری می شود.

سیاست اصلی دولت حمایت از کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، اسحاق جهانگیری پس از افتتاح مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در آمل ودر جمع استاندار، مدیران مازندران و سهامداران این مرکز اظهار داشت: میزان برنج وارد شده  درانبارهای کشور که دولت احاطه و دسترسی کامل به آن دارد مشخص است  و پس از عرضه وبرداشت برنج داخلی نسبت به نیاز به توزیع آن در بازار وتعادل سازی اقدام  خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون دولت از میزان نیاز مردم به برنج و دیگر کالاهای اساسی آگاه است و نخواهد گذاشت زحمت کشاورزان نیز هدر رود.

جهانگیری تصریح کرد : دولت همه کالاها و محصولات مورد نیاز و اساسی مردم را از پیش تامین کرده و از این بابت هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت.

وی گفت: خوشحال و خوشنود هستیم نسبت به صادرات برنج مازندران در سال گذشته به بازارهای اروپایی و آمریکایی انجام شد و  اینکه برای هرکیلو برنج مازندران در بازارهای جهانی  مشتریانی هستند که تا 10دلار  هم پرداخت کنند  و این موضوع امیدوار کننده است.

معاون اول رئیس جمهور  افزود : پروژه سد هراز به عنوان یکی از اولویت های دولت برای تکمیل قرارگرفته اما با توجه به محدودیت های مالی که دولت در سال های اخیر به خاطر تحریم ها با آن مواجه شده است، اختصاص اعتبار مورد نیاز با مشکلاتی مواجه بوده است.

جهانگیری اذعان داشت : درسطح نظام تولید کشور، این سهامداران وبخش خصوصی به عنوان رزمنده جنگی وجهادی درمیان نابرابر اقتصادی دشمنان در شرایط نابرابر تحریم هستند.

وی گفت: دولت در کنار حمایت از تولیدکنندگان باید منافع مصرف کنندگان را نیز در نظر بگیرد و نگرانی را از آنها دور کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه