English

مدیرکل ثبت احوال مازندران خبر داد:

ثبت نام ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند

مدیرکل ثبت احوال مازندران گفت: از دو میلیون و 700 هزار مازندرانی دارای شرایط دریافت کارت ملی هوشمند تا کنون بیش از 2 میلیون و 200 هزار نفر نامنویسی کردند.

ثبت نام 2 میلیون و 200 هزار  مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، علی رجبی با بیان اینکه از شمار ثبت نام شدگان کارت ملی هوشمند در استان، 24 هزار کارت تحویل متقاضیان شد و 170 هزار کارت نیز در حال صدور است اظهار داشت: ثبت شدگان برای آگاهی از وضعیت صدور کارت خود می توانند ستاره 4 ستاره 6090  مربع را شماره گیری کنند.

وی ادامه داد: 520 هزار مازندرانی برای دریافت کارت ملی هوشمند ثبت نام نکردند و برای ثبت نام روزانه 8 هزار و ماهانه 200 هزار متقاضی کارت هوشمند ملی در استان ظرفیت وجود دارد.

رجبی با تاکید بر اینکه از این پس ارائه کارتهای قدیمی در هیچ یک از ادارت مورد قبول نخواهد بود از واجدان شرایط خواست  با داشتن اصل شناسنامه و مراجعه به سامانه ثبت احوال ،دفاتر پیشخوان یا ادارات ثبت احوال شهرستانها و دریافت اوراق هویتی موقت ، منتظر صدورکارت ملی هوشمند باشند.

وی با بیان اینکه در فرایند دریافت کارت ملی هوشمند، ارائه اصل شناسنامه الزامی است گفت : با پیشنهاد رئیس سازمان ثبت‌ احوال و موافقت وزیر کشور ، برای افرادی که در  سیل امسال ، اوراق هویتی خود را از دست داده‌اند رایگان شناسنامه صادر می شود.

مدیرکل ثبت احوال مازندران همچنین به فعال شدن ثبت نام کارت سیار در برخی از شهرستانها و مناطق کوهستانی اشاره کردو گفت: نام نویسی و صدورکارت ملی هوشمند سالمندان ،معلولان و جانبازان با اطلاع از وضعیت آنها به ادارات ثبت احوال به صورت سیار انجام می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه