English

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خبر داد:

آمادگی کلیه ادارات جهت برگزاری برنامه های دهه فجر

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران بر ضرورت آمادگی کلیه ادارات و دستگاه های اجرایی و شهرداری های استان جهت همکاری و برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی موثر در ایام الله دهه فجر تاکید کرد. ‎

آمادگی کلیه ادارات جهت برگزاری برنامه های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، مهدی رازجویان در جلسه کمیته مدیریت شهری و فضاسازی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی انقلاب را مرهون رهبری حکیمانه امام راحل، مشارکت آحاد مردم و جانفشانی شهدا دانست و یادآور شد: ابعاد مختلف انقلاب اسلامی باید برای جوانان تبیین شود.

وی فضاسازی باشکوه و تبلیغات موثر محیطی و فرهنگی را برای برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار با اهمیت تلقی کرد و گفت: در سالی که دشمنان به خیال خام خود سعی داشتند با انجام اقدامات مذبوحانه و پلید خویش، جشن چهل سالگی انقلاب برگزار نشود، باید باشکوه تر از هر سال به پیشباز دهه فجر برویم و چونان همیشه دشمن را از نقشه های شوم خود مایوس کنیم.

در این جلسه حجت الاسلام یوسف پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز به موضوع همزمانی جشن انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه اشاره کرد و از متولیان امر خواست حرمت این ایام ضمن برگزاری جشن ها حفظ شود.

محمدی تاکامی، مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران به موضوع برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای انقلاب اسلامی و مشارکت شهرداری ها و شوراهای اسلامی شهر پرداخت و از برگزاری سه جلسه مدیران روابط عمومی شهرداری های استان جهت برگزاری هر چه بهتر جشن چله انقلاب خبر داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه