English

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران؛

برای حفظ انقلاب باید مثل حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم/هر حرکت بزرگ وماندگار در دنیا برگرفته از حماسه کربلاست

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه برای حفظ انقلاب باید مثل حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم، گفت:هر حرکت بزرگ وماندگار در دنیا برگفته از حماسه کربلاست.

برای حفظ انقلاب باید مثل حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم/هر حرکت بزرگ وماندگار در دنیا برگرفته از حماسه کربلاست

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران باتاکید بر اینکه باید برای حفظ انقلاب همچون حضرت عباس(ع) در کنار ولایت فقیه باشیم، گفت: باید جوانان امروز را هرچه بهتر و بیشتر با فرهنگ عاشورا آشنا کرد.

وی با بیان اینکه نباید امروز گوشه‌نشین باشیم، افزود: باید از امام حسین(ع) بیاموزیم که چگونه زندگی خود را وقف بقای اسلام کنیم.

بابایی کارنامی با بیان اینکه اگر انسان بصیرت داشته باشد به دنبال دفاع خواهد بود، گفت: عاشورا برای بقای اسلام شکل گرفت و خون امام حسین(ع) باعث ماندگاری اسلام شد.

عضو هیات مدیره شرکت های وابسته هلدینگ تاپیکو بیان داشت:مکتب امام حسین (ع) برگرفته از مکتب پیامبر و امیرمومنان بوده که بعد از رحلت پیامبر اکرم فهم، جامعیت و هندسه اسلام دچار آفت شد.

وی گفت:انگیزه امام حسین (ع) اصلاحی بود، امروزه عمده بسیاری از نابسامانی‌های فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی بر اثر عدم درک صحیح واقعه عاشورا است؛ اگر واقعه عاشورا به‌درستی درک، شناخته و تحلیل می‌شد امروز شاهد این همه مصیبت و گرفتاری ازجمله فجایع، قتل‌ها، جنایت‌ها، قدرت‌طلبی‌ها و تجاوز به حقوق انسان‌ها در دنیای اسلام نبودیم.

بابایی کارنامی اظهار داشت:محرم فرصتی برای جوانان است تا باورهای دینی و عاشورایی در رفتارهای فردی، اجتماعی و سیاسی بارور کنیم و به‌عنوان مدل برای همه طراحی شود و خیلی از اندیشمندان واقعه کربلا را فراتر از سرگذشت یک بشر می‌دانند.

این فعال اجتماعی بیان داشت:یکی از زیباترین جلوه‌های عزت‌طلبی در واقعه عاشورا نقش حضرت زینب(س) بوده و به‌عنوان اسوه صبر و استقامت در کربلا است.

بابایی کارنامی گفت:هر چقدر از واقعه عاشورا دور شویم در باتلاق جهالت، افراط و تفریط گرفتار می‌شویم که برای خلاص باید تحلیل واقع بینانه از واقعه عاشورا داشته باشیم و آن را به زندگی عاشورایی خود پیوند دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه