English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مدیر معین اقتصاد مقاومتی ساری شد

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:طی حکمی از سوی استاندار مازندران، عزیزالله شهیدی‌فر به عنوان مدیر معین اقتصاد مقاومتی شهرستان ساری منصوب شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران مدیر معین اقتصاد مقاومتی ساری شد

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: در حکم شهیدی‌فر آمده است نسبت به نظارت و پیگیری برای انجام هرگونه اصلاحات لازم ارجاعی از سوی ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان بر اساس فرآیند مصوبات ستاد، نظارت بر اجرای دقیق مصوبات صورت جلسات ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محدوده شهرستان و ارایه نتایج عملکرد آن برای طرح در ستاد اقدام شود.

خلیلی ادامه داد: حمایت، هدایت و پشتیبانی از برنامه‌های محوری شهرستان، متناظر با برنامه های اقتصاد مقاومتی استان، هماهنگی و نظارت بر انتخاب پروژه‌های مردمی کردن اقتصاد، پایلوت‌ها، پروژه‌های دارای اولویت و خاص اقتصاد مقاومتی شهرستان، القاء نگرش تحول‌گرا بین مدیران شهرستانی، احصاء و دسته‌بندی آن دسته از مشکلات و مسایل بازدارنده پروژه‌های اقتصاد مقاومتی شهرستانی و فراشهرستانی که در استان یا از طریق مسؤولین کشوری قابل حل می باشد و ارایه ان به دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان و.... توجه جدی شود.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی مازندران خاطرنشان کرد: معیشت اقتصادی مردم شهرستان، رفع فقر و ایجاد اشتغال، توجه به تولید و توسعه بازار، حفظ محیط زیست، ساماندهی پسماند، آب و فاضلاب شهری و روستایی و کنترل شیرابه‌ها، توجه ویژه به زیرساخت های حمل و نقل، ارتباطاتف آموزش و بهداشت و درمان از جمله اقدامات اولویت‌دار ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان است که باید از سوی مدیر معین در شهرستان ساری توجه شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی