English

معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح؛

دشمنان از صنایع موشکی و دفاعی ایران در هراس هستند/رونمایی از هواپیماهای جنگنده هوشمند

سردار رضا مظفری‌نیا با اشاره به اینکه دشمنان از صنایع موشکی و دفاعی ایران در هراس هستند، گفت: صنایع موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

دشمنان از صنایع موشکی و دفاعی ایران در هراس هستند/رونمایی از هواپیماهای جنگنده هوشمند

به گزارش خبرگزاری موج، معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ساری با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران با توسعه پهپادها و هواپیماهای رادارگریز و بدون سرنشین به دانش دفاعی تبدیل شده است، گفت: امسال در روز صنعت دفاعی از یکی از هواپیماهای جنگنده هوشمند رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از صنایع موشکی و دفاعی ایران در هراس هستند، گفت: صنایع موشکی ایران به هیچ وجه قابل مذاکره نیست.

معاون وزیر دفاع ایران با تاکید بر اینکه در صنایع دفاعی وابسته و نیازمند به خارج نیستیم، اظهار داشت: سیستم پدافند هوایی هوشمند با برد بلند که به دست متخصصان و دانشمندان داخلی تولید شده، به زودی رونمایی خواهد شد.

مظفری نیا با بیان اینکه صنعت دفاعی ایران وارد مرحله جدیدی شده است از ترسیم نقشه راه صنعت دفاعی کشور به دستور فرماندهی کل قوا خبر داد.

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیده است، تبدیل صنایع دفاعی به صنایع دانش بنیان را از جمله اهداف ترسیم شده در نقشه راه صنعت دفاعی برشمرد و گفت: صنعت دفاعی ایران قبل از انقلاب اسلامی بر پایه اهداف راهبردی غربی ها بنا شده بود.

سردارمظفری‌نیا با اظهار اینکه ایران اسلامی قدرتمندترین کشور در عرصه بین المللی و قدرت دفاعی در آسیای جنوب غربی است به تحولات رخ داده در صنعت دفاعی کشور اشاره و اضافه کرد: صنایع دفاعی ایران با اتکا به جوانان خلاق و انقلابی توانسته است امروز به خودکفایی برسد و محصولات دفاعی با فناوری پیشرفته وارد مرحله جدیدی شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه