English

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس؛

مردم مازندران از نداشتن منطقه آزاد تاوان سنگینی پرداخت کردند

علی اصغر یوسف نژاد گفت: ایجاد منطقه آزاد تجاری در مازندران خواسته به‌حقی است که در ۲۰ سال گذشته مردم از نداشتن آن تاوان سنگینی پرداخت کردند.

مردم مازندران از نداشتن منطقه آزاد تاوان سنگینی پرداخت کردند

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد منطقه آزاد به تجارت رفاه عمومی در استان کمک می‌کند، افزود: امیدواریم با پیگیری‌های استانداری این مسأله محقق شود.

یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه از بحث منطقه آزاد در مازندران استقبال می‌کنیم، افزود: البته این مهم در آبان‌ماه سال ۹۵ به‌صورت رسمی از سوی استانداری اعلام شده و از اینکه بحث منطقه آزاد در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رسیده از آن حمایت خواهیم کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس با افزایش تعرفه بنزین به‌شدت مخالف است، افزود: در زمان تصویب بودجه ۹۷ در کمیسیون تلفیق و در صحن علنی پیشنهادات مختلفی برای افزایش بنزین ارائه شده و مجلس به این موضوع رأی نداده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط فعلی این کار به‌نفع مردم و مصلحت جامعه به‌ویژه اقشار متوسط و ضعیف جامعه نیست.

علی اصغریوسف‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه امسال پیک مصرف نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرد، به‌طوری‌که مصرف از ۵۵ هزار به یک‌باره به ۵۸ هزار مگاوات رسید، گفت: موضوعی دیگر اینکه معمولاً پیک مصرف در مردادماه بوده ولی امسال در تیرماه اتفاق افتاد که برنامه‌ریزی‌های مدیران صنعت برق را دچار اختلال کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه