English

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران؛

مردم مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/ کولرها بین ۲۴ تا ۲۶ درجه تنظیم شود

قاسم شهابی با اشاره به اینکه مردم شریف مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند،افزود:مشترکین درجه کولرها را بین 24 تا 26 تنظیم کنند.

مردم مازندران در مصرف برق مدیریت داشته باشند/ کولرها  بین 24 تا 26 درجه تنظیم شود

به گزارش خبرگزاری موج، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه  مدیریت مصرف، مهمترین اولویت صنعت برق در ایام پیک سال است، افزود: امروزه شرایط دشوار است و با توجه به خشکسالی باید مصرف برق مدیریت شود و اگر مصرف برق مدیریت نشود، دچار مشکلات عدیده‌ خاموشی خواهیم شد.

مهندس شهابی اظهار داشت: برای مدیریت مصرف برق دو راه بیشتر نداریم، یا باید خاموشی اعمال کنیم و یا باید همه در مصرف برق مدیریت داشته باشیم، تا با قطعی برق مواجه نشویم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: با توجه به گرمای شدید و شرجی احتمال اینکه امروز شاهد افزایش مصرف برق باشیم، بسیار زیاد است که لازم است مردم عزیز با صرفه‌جویی مصرف برق را در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، تجاری و کشاورزی مدیریت کنند.

این مسوول بیان کرد: از شنبه 9  تا دوشنبه 11 تیرماه ساعت کاری ادارات از 6:30 دقیقه تا 13:30 دقیقه اعلام شده که امیدواریم این مهم عاملی برای کاهش مصرف برق بوده و شاهد کاهش  خاموشی‌ و قطعی‌های پیش‌بینی شده باشیم.

شهابی با اعلام اینکه به‌دلیل افت فرکانس و کمبود تولید شبکه سراسری برق احتمال قطعی و خاموشی وجود دارد، تصریح کرد: برنامه خاموشی کشوری بوده که لحظه‌ای اعمال می‌شود و معمولا سهمیه خاموشی از یک تا 1.5 ساعت است.

وی  با تأکید بر سرویس کولرها، خاطرنشان کرد: کولرها را ضمن سرویس اولیه نیز بین 24 تا 26 درجه تنظیم نمائیم.

قاسم شهابی در پایان گفت: مردم عزیز مازندران در زمان استفاده ازلوازم سرمایشی از مصرف لوازم پرمصرف برقی پرهیز کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه