English

استاندار مازندران؛

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به افراد فاقد صلاحیت باعث انباشت بیکاری در جامعه شد

محمد اسلامی بیان داشت:پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به افراد فاقد صلاحیت در گذشته باعث انباشت بیکاری در جامعه شد.

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به افراد فاقد صلاحیت باعث انباشت بیکاری در جامعه شد

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از دلایل مهم انباشت بیکاری در جامعه را پرداخت تسهیلات اشتغال زایی به افراد فاقد صلاحیت در گذشته برشمرد و گفت : دولت تدبیر و امید تلاش کرده است تا با ایجاد سامانه ای خاص و نظارت و کنترل دایمی ، تسهیلات را به افراد واجد شرایط و کارآفرین واقعی برساند و بر هزینه شدن این تسهیلات تا ایجاد شغل نظارت دارد.

اسلامی از پرداخت تسهیلات به کار آفرینان به عنوان یکی از اقدامات موثر و مهم دولت تدبیر و امید برای ایجاد اشتغال نام برد و گفت که روزانه ۱۵ تا ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان واقعی و کاربلد در حال پرداخت است.

وی گفت: این تعداد شغل جدید و پرداخت تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان جدای از تسهیلات اشتغالزایی و ایجاد شغل از طریق دستگاههای حمایتی مانند بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره ) است.

استاندار مازندران افزود : سامانه های مرتبط در حال حاضر به صورت روزانه روند دریافت تسهیلات و انجام کار توسط دریافت کنندگان این نوع تسهیلات را کنترل می کنند تا منجر به اشتغال واقعی شود .

وی همچنین کنترل و نظارت بنگاههای اقتصادی را از دیگر اقداماتی نام برد که به صورت جدی و ویژه توسط تیم های رصد انجام می شود.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به اینکه دهه فجر امسال ، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است ، گفت : با برنامه ریزی های منسجم و هماهنگ باید دستاوردهای نظام را به درستی و خوبی به جامعه معرفی کنیم.

وی افزود: در برهه زمانی فعلی که ابزارهای اطلاع رسانی متنوع و نقش فضای مجازی بیشتر شده ، گاهی شاهد انتشار اخبار و مطالب خلاف واقع هستیم که هدف آن کمرنگ کردن عملکرد نظام است و رسانه ها می توانند در این زمینه به خوبی نقش ایفا کنند.

محمداسلامی تاکید کرد : نباید در این بمباران تبلیغاتی و شایعه پراکنی فضای مجازی ، مسائل مربوط به کارکرد انقلاب اسلامی مغفول بماند و مردم باید نسبت به آن آگاهی یابند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه