English

استاندار مازندران؛

عده‌ای نمی‌خواهند حقیقت اقدامات انجام شده دولت را ببینند

محمد اسلامی اظهار داشت:عده‌ای نمی‌خواهند حقیقت اقدامات انجام شده دولت را ببینند.

عده‌ای نمی‌خواهند حقیقت اقدامات انجام شده دولت را ببینند

به گزارش خبرگزاری موج، استاندار مازندران در در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مازندران گفت: باید کمک کنیم که مسیر برای توسعه اشتغال استان باز شود،چرا عده‌ای نمی‌خواهند حقیقت انجام شده اقدامات دولت را ببینند.

وی با اعلام اینکه از فرصت دریای خزر برای توسعه صادرات به خوبی استفاده کنیم، گفت: متولیان جهاد کشاورزی استان باید فکر و ذهن خودشان را در این حوزه آماده کنند.

اسلامی گفت: هر مدیری که در روند هزینه‌هایش صرفه‌جویی کند تخصیص متفاوت دریافت می‌کنند، در سال جاری باید خلق منابع داشته باشیم، باید پروژه‌ها در استان عملیاتی شود، هیچ کس حق ندارد به بهانه کمبود بودجه پروژه‌های عمرانی استان تعطیل شود.

وی با اعلام اینکه فرایندها در استان باید احصاء شود، تصریح کرد: زمان پاسخگویی به مردم باید کاهش یابد، این اختیار را دارم که مدیرکل کم کار را حذف کنم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: بافردی که سیاه‌نمایی می‌کند باید برخورد شود و حداقل زمان باید به مردم پاسخ دهیم، در برنامه رونق تولید باید همه همکاری داشته باشند.

محمد اسلامی با اعلام اینکه نگاه بخشی در استان نباید داشته باشیم، افزود: توسعه متوازن و پایدار باید اعمال شود، برای همه واحدهای تولید به صورت خاص وقت مناسب اختصاص دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی