English

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور؛

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود

محمدرضا صفری اظهار داشت:شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود.

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی  نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در مراسم تودیع و معارفه رئیس نظام دامپزشکی مازندران درباره شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، گفت: شورای گفتگو محل گفتگوی بخش خصوصی و دولت است و این شورا نباید به تریبون جدید برای دولت تبدیل شود و از دل آن باید تصمیمات مفید برای بخش تولید گرفته شود.

صفری با اشاره به اینکه اجازه صحبت ندادن به رئیس سازمان نظام دامپزشکی استان در شورای گفتگو کاری غیرشایسته است و گفت: بکارگیری مسئول فنی در واحدهای تولید یک قانون به شمار می رود و باید اجرا شود.

وی تشکل های تخصصی را نمایندگان مردم برشمرد و گفت: در بخش کشاورزی و غیرکشاورزی چاره ای نداریم در کنار هم قرار گیرد و باید تشکل های کشاورزی میز و خانه مشترکی را ایجاد کنند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: مازندران هم تولید شایسته دارد و قوتی ترین ساختارهای کشاورزی و تولید کشور را به خود اختصاص داده است و باید از ظرفیت های مختلف در آن بهره گرفت.

وی شمار اعضای نظام دامپزشکی را در کشور ۳۷ هزار نفر اعلام کرد و گفت: کار حوزه دامپزشکی باید به دست خصوصی و سازمان نظام دامپزشکی باشد.

محمدرضا صفری با تاکید بربرونسپاری امور به مردم افزود: مازندران باید کرسی در وزارت جهاد کشاورزی داشته باشد و نگاه متفاوتی به آن صورت گیرد و سازمان نظام دامپزشکی مجری سیاست های ابلاغی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه