English

نماینده مردم بابل خطاب به استاندار مازندران؛

سهم بابل از اعتبارات ملی و استانی عادلانه نیست

حسین نیازآذری با شاره به اینکه سهم بابل از اعتبارات ملی و استانی عادلانه نیست، گفت: تامین مالی و رفع موانع طرح های عمرانی را جدی بگیرید.

سهم بابل از اعتبارات ملی و استانی عادلانه نیست

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار مازندران بر تسریع در روند آب رسانی به شهر های گروه الف و روستا های شهرستان تاکید و بر تسریع در عملیات اجرایی فاضلاب شهری بابل و امیرکلا شد.

وی گفت: به مدیریت منابع آبی شهرستان بابل با تسریع در احداث سد هراز و سد سجاد رود توجه جدی شود.

نیازآذری با درخواست مجدانه برای انتقال زمین های 40 هکتاری منطقه موزیرج در حاشیه بابل رود از وزارت راه و شهرسازی به شهرداری بابل حسب مکاتبات سفر ریاست جمهوری و بازدید وزیر راه و شهرسازی شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه جدی به تامین مالی پروژه های مدیریت شهری بابل از محل درآمد ها و اعتبارات ملی و استانی شد و افزود:استفاده بهینه از اراضی منطقه گاودشت برای طرح های توسعه کشاورزی و دامپروری و توجه ملی به مرکز استراتژیک مرغ لاین بابلکنار شد.

نیازآذری

وی برلزوم توجه شایسته به تقویت فعالیت های تجاری و مشخص شدن سهم بابل از تراز صادراتی استان و لزوم تقویت اتاق بازرگانی بابل با توجه به سوابق تاریخی و تجاری شهرستان شد و گفت: برای سرمایه گذاری و فعالیت های زیست فنآورانه و تجارت الکترونیک در شهرستان دانشگاهی ،تجاری و ارتباطی بابل طبق طرح تکاپو اهتمام جدی صورت گیرد.

حسین نیازآذری با تاکید بر اتصال شهرستان بابل به راه آهن شمال اظهار داشت:با توجه به پر خطر بودن راه های مواصلاتی هفت گانه شهرستان بابل تقاضای جدی برای ایمن سازی و بهسازی جاده ها حق مسلم خانواده ها و مردم این شهرستان است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با ابراز نارضایتی از وضعیت اشتغال جوانان بابلی انتظار می رود در روند اجرای طرح های تولیدی و اشتغال زایی شتاب بیشتری صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه