English

رئیس کل دادگستری مازندران؛

قضاتی که پایبند فرامین الهی باشند نمی‌توانند برخورد بد با مردم داشته باشند

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد گفت:قضاتی که پایبند فرامین الهی و حکم قرآنی باشند نمی‌توانند برخورد بد با مردم داشته باشند.

قضاتی که پایبند فرامین الهی باشند نمی‌توانند برخورد بد با مردم داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس کل دادگستری مازندران در مراسم تکریم سیدیونس حسینی‌عالمی و معارفه فضل‌الله وکیلی‌راد به‌عنوان رئیس دادگستری بابل با اشاره به اینکه قضات جانشین خدا در زمین هستند، ادامه داد: با توجه به اهمیت کار قضات باید عملکرد آنها قرآنی باشد، باید کار قضایی را به چشم تکلیف و وظیفه الهی بینند و به دنبال اضافه کاری نباشند، قضاتی که پایبند فرامین الهی و حکم قرآنی باشند نمی‌توانند برخورد بد با مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه قضات باید اخلاق مدار و عدالت محور باشند، اضافه کرد: قضات باید نگاه عادلانه داشته و بد اخلاق نباشند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: باید دستگاه قضایی ما سرآمد قضات جهان باشند در غیر این‌صورت دین ما مشکل ندارد قضات ما مشکل دارند، مردم ما خوش فهم بوده و مسائل را بخوبی درک می‌کنند  باید مواظب رفتار و منش خود باشید.

وی در ادامه افزود: فضای فعلی دادگستری بابل پاسخگوی شهرستان بابل نیست، با وجود تلاش‌های انجام شده به شکل شخصی موفق به خرید 7 هزار متر مربع شدیم اما برای ساخت این مکان به اعتبار 20 میلیارد تومانی نیاز است.

دادگستری

حجت‌الاسلام محمدعلی تقوی فرد تصریح کرد: در راستای حقوق عامه شهروندی با تلاش و نظارت دستگاههای قضایی و صرف اعتبار زیاد موفق به ساماندهی زباله و پسماند زباله در شهرستان بابل شدیم انتظار داریم رئیس دادگستری بابل و دادستان بابل با ایجاد تعاملی که با فرماندار، امام جمعه بابل و دستگاه‌های متولی دارند به این مهم توجه داشته باشند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه