English

حجت الاسلام تقوی‌فرد:

کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است.

کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الاسلام تقوی‌فرد با عنوان اینکه قاچاق کالا یکی از عوامل مهم در آسیب ‌رساندن به اقتصاد کشور است، بیان کرد: کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: کسانی که دارای یک اختیار مدیریتی هستند، در دوره مدیریت خود باید برای پیشبرد اهداف جامعه تمام توان و تلاش را به کار گیرند.

وی افزود: رؤسای بانک‌ها باید نگاه ویژه‌ای به اقتصاد کشور داشته باشند و حمایت لازم را از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان داشته و نگذارند کارخانجات به این سادگی تعطیل و از چرخه تولید خارج شود زیرا این کار باعث می‌شود اقتصاد استان و کشور ضربه ببیند.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: بانک‌ها می‌توانند با استفاده از کارشناسان مجرب در امور اقتصادی و تولیدی با یک مدیریت خوب کمک شایانی به چرخه تولید و تولیدکنندگان داشته و مساعدت‌های لازم را داشته باشند، به‌صورتی که خود بانک  ضرر مالی نبیند بلکه با یک مدیریت خوب و درست هم به چرخه تولید کمک و هم به سرمایه خود دسترسی پیدا کند.

مدیران باید اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف خود قرار دهند

این مسوول بیان کرد: مدیران باید اقتصاد مقاومتی را یکی از اهداف خود قرار داده و با قاچاق کالا مبارزه و از تولید داخلی حمایت کنیم زیرا اگر با قاچاق کالا و ارز مبارزه جدی نشود، شاهد رکود و تعطیلی بیشتر واحدهای تولیدی خواهیم بود.

تقوی فر

تقوی‌فرد با عنوان اینکه قاچاق کالا یکی از عوامل مهم در آسیب ‌رساندن به اقتصاد کشور است، بیان کرد: تمام مراکز تولیدی و صنعتی سنگرهای میدانِ جنگ اقتصادی دشمنان هستند و مدیران تولید و صنعت فرماندهان و کارگران هم سربازان این میدان هستند.

وی با بیان اینکه کالاهای قاچاق وارداتی، گلوله‌های دشمن به اقتصاد این کشور است، تصریح کرد: به همه مسؤولان و دلسوزان انقلاب توصیه می‌کنیم تا نگذارند این سنگرها، فرماندهان و سربازان به‌راحتی از دست بروند.

تقوی فر عنوان کرد: در زمینه قاچاق کالا رسانه ملی نیز می‌تواند در فرهنگ‌سازی و آگاهی مردم نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران تأکید کرد: دستگاه قضایی استان همیشه و هر زمان در خدمت تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران بوده و حمایت‌های لازم را در این زمینه انجام می‌دهد و می‌کوشد تا کارخانجات به هیچ عنوان تعطیل نشوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه