English

اقامت ۸میلیون و ۷۹۱هزار و ۹۷۵ نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران از اقامت ۸میلیون و ۷۹۱هزار و ۹۷۵ نفر شب در مازندران در مدت ۱۰روز از اجرای طرح نوروزی خبر داد.

اقامت  ۸میلیون و ۷۹۱هزار و ۹۷۵  نفر شب مسافر نوروزی در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، مهران حسنی در محل دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در جمع خبرنگاران و در تشریح عملکرد کمیته های ۱۲گانه این ستاد در هفتمین روز از نوروز گفت: از ۲۷اسفندماه ۹۶تا پایان هفتم فروردین ۹۷حدود ۵۷کنسرت در برخی شهرهای استان برگزار شد که این آمار برای هفتم فروردین ۱۳کنسرت بوده است.

وی افزود: آمار بازدید کنندگان موزه های استان  از آغاز اجرای طرح نوروزی تا هفتم فروردین ماه ۲۰۳هزار و ۴۷۵نفر گزارش شده است.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، شمار نمایشگاه های فرهنگی برپا شده را در هفتم فروردین ماه ۴۲نمایشگاه و مجموع آن را از اواخر اسفند تا تاریخ شده ۳۹۵مورد عنوان کرد.

حسنی، میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر را در هفتم فروردین ماه ۶۵۷۶هزار لیتر اعلام کرد و گفت: میزان مصرف نفت گاز ۱۳۲۱هزار لیتر و CNGحدود ۶۵۷۶هزارلیتر بوده است.

وی افزود: از ۲۷اسفند ۹۶تا پایان هفتم  فروردین ۹۷میزان مصرف بنزین معمولی و سوپر۶۱۵۱۰ هزار لیتر بوده است.

 معاون گردشگری مازندران، شمار مسافران نوروزی مقیم در استان را از آغاز طرح تا روز هفتم  فروردین ماه یک میلیون و ۸۷۶هزار و۸۰۰نفر   اعلام کرد و گفت: از این میزان  ۲۹۵هزار و ۵۰۰ نفر در روستاها اقامت و ۲۵۶ هزار نفر از روستاها در روز هفتم فروردین ماه، بازدید کردند.

گردشگری

حسنی شمار زائرین اماکن مذهبی و متبرکه استان را از آغاز اجرای طرح تا پایان هفتمین روز فروردین ۴۶۷ هزار و ۳۶۸نفر، اعلام کرد.

جانشین دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه در ایام طرح نوروزی ۱۸۱ اخطاریه بهداشتی صادر و ۳۹ واحد صنفی متخلف نیز تعطیل شد،  اظهار داشت: تاکنون معادل ۸ هزار و ۸۸۶کیلوگرم  مواد غذایی فاسد و غیربهداشتی نیز کشف و معدوم شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه