English

قاسمی؛

رشد ۲۰درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان مازندران / توجه به کیفیت بخشی خدمات

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، با اشاره به توجه کیفیت بخشی خدمات در ستاد اسکان آموزش و پرورش مازندران، از رشد ۲۰درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان خبر داد.

رشد ۲۰درصدی پذیرش فرهنگیان در مراکز اسکان مازندران / توجه به کیفیت بخشی خدمات

به گزارش خبرگزاری موج، سید علی قاسمی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، گفت: آموزش و پرورش برای اسکان فرهنگیان و پذیرش همکاران فرهنگی و خانواده های آنان که مازندران را مقصد سفر خود انتخاب می کنند ۴۰پایگاه تدارک دیده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۳۸۹مدرسه و ۳هزار و ۱۴کلاس درس را برای پذیرش همکاران آماده کرده ایم، افزود: آماده سازی ۱۸۳سوئیت در اردوگاه ها و مراکز رفاهی استان از دیگر اقدامات ما در بخش افزایش ظرفیت اسکان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران، تصریح کرد: آمار اسکان همکاران فرهنگی در روز شنبه چهارم فروردین ماه ۱۳هزار و ۸۴خانوار بوده که شامل ۴۷هزار و ۱۰۴نفر بوده است.

اسکان مهمانان فرهنگی

قاسمی، در ادامه از افزایش ۲۰درصدی آمار پذیرش نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: امسال نرخ اسکان تغییر کرده ضمن اینکه ۳۸درصد به لحاظ کیفی رشد داشتیم .

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: امسال کلاس های مدارس را در گروه های ویژه ، "الف" و "ب" درجه بندی شده و با حذف گروه "ج" توان خود را بر کیفیت بخشی خدمات گذاشتیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه