English

بی اعتباری اسناد خزانه در دستگاه های دولتی باعث امتناع پیمانکاران از دریافت آن می شود

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: بی اعتباری اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی دولتی باعث امتناع پیمانکاران از پذیرش این اسناد اعتباری مالی دولتی می شود.

بی اعتباری اسناد خزانه در دستگاه های دولتی باعث امتناع پیمانکاران از دریافت آن می شود

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالله مهاجر در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی گفت:اسناد خزانه برای پیمانکاران که پروژه های عمرانی دریافت می کنند، مورد پذیرش کامل امور مالیاتی مازندران به عنوان صورتی از پرداخت نقدی قرار نمی گیرد و بر آنها جرایم دیرکرد شامل می شود .

رئیس اتاق بازرگانی مازندران افزود : در شرایط فعلی با محدودیت مالی دولت، اکثر پیمانکاران دستگاه های دولتی با دریافت اسناد خزانه تسویه حساب می کنند و عدم پذیرش اسناد خزانه از سوی امور مالیاتی مشکلاتی را برای پیمانکاران ایجاد کرد.

وی اضافه کرد : پیمانکاران به دلیل تاخیر در پرداخت مالیات با 2 درصد جریمه مواجه شدند و باید مسوولان ارشد استانی در این ارتباط پادرمیانی کنند تا مشکلی ایجاد نشود.

اداره مالیات اسناد خزانه را بابت تسویه حساب مالیاتی بپذیرند

مهاجر گفت: دستگاه های دولتی از جمله اداره مالیات باید اسناد خزانه را بابت تسویه حساب مالیاتی بپذیرند تا پیمانکاران مشمول جریمه نشوند.

بخش خصوصی

وی گفت: بی اعتباری اسناد خزانه در دستگاه های اجرایی دولتی باعث امتناع پیمانکاران از پذیرش این اسناد اعتباری مالی دولتی شد.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، توقف سوابق بیمه کارگاههای تعطیل شده در مازندران را از دیگر مشکلات کارگران این بخش دانست و خواهان رفع این مشکل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه