English

شهردار بابل:

پنجمین جشنواره ملی گل ‌و گیاه بابل تا هفتم اسفند ادامه دارد

محسن کبود فیروزجایی گفت: پنجمین جشنواره ملی گل ‌و گیاه بابل که در دوم اسفند ماه در بابل گشایش یافته بود با توجه به استقبال مردم تا هفتم اسفندماه تمدید شده است.

پنجمین جشنواره ملی گل ‌و گیاه بابل تا هفتم اسفند ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار بابل اظهار کرد: پنجمین جشنواره ملی گل ‌و گیاه از دوم اسفند ماه در پارک نوشیروانی بابل افتتاح شده این در حالی است که قرار بود این نمایشگاه به مدت چهار روز تا پنجم اسفند ماه برپا باشد که به‌دلیل استقبال مردم تا روز دوشنبه هفتم اسفند ماه امسال تمدید شد.

کبود فیروزجایی با اشاره به اینکه بازدید از محل جشنواره و نمایشگاه برای مردم استان مازندران و دیگر استان‌ها آزاد است، افزود: در این جشنواره بیش از 100 تولیدکننده، عرضه‌کننده، کارشناس و متخصص گل ‌و گیاه از سراسر کشور حضور دارند.

نمایگاه گل و گیاه

شهردار بابل با اعلام اینکه شهروندان با حضور در این فضل گل و سرسبزی را با بهار طبیعت گره بزنند، تصریح کرد: ایجاد فرصتی مناسب برای دست‌یابی به اصل نشاط و شادابی مؤثر در جامعه در آستانه بهار، ترویج ارتباط موثر تولیدکنندگان و مخاطبان از اهداف برگزاری این جشنواره محسوب می‌شود.

کبود فیروزجایی اظهار کرد: 111 تولیدکننده از از سراسر کشور ازجمله یزد، تبریز، خراسان رضوی، تهران و پاک‌دشت در این نمایشگاه حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه