English

شهردار بابل؛

شهرداری بابل آمادگی تامین مصالح مورد نیاز پیمانکاران و شهرداری های همجوار را دارد

محسن کبود فیروزجایی بیان داشت: با توجه به حجم بالای تولید محصولات بتنی و آسفالتی، شهرداری بابل آمادگی جهت تامین مصالح مورد نیاز پیمانکاران و شهرداری های شهرهای همجوار را دارد.

شهرداری بابل آمادگی تامین مصالح مورد نیاز پیمانکاران و شهرداری های همجوار را دارد

به گزارش خبرگزاری موج، شهردار بابل بیان کرد: با تکمیل و راه اندازی مجتمع تولیدات آسفالتی و بتنی از سوی سازمان عمران، اتفاقات خوبی در حوزه تولید آسفالت در شهر بابل رخ خواهد داد.

وی گفت: در سال جاری، در آسفالت کوچه و معابر سطح شهر بسیار موفق عمل شد که با راه اندازی مجتمع تولیدات آسفالتی و بتنی قطعا اقدامات چشمگیرتری در این حوزه رقم خواهد خورد.

مهندس کبود فیروزجایی اظهار داشت: طرح توجیهی احداث بچینگ به جهت تولید بتن آماده خشک و تر و نیز دستگاه تولید محصولات بتنی اعم از موزائیک، جداول بتنی پیش ساخته و ...آماده می باشد.

وی افزود: تکمیل تجهیزات آزمایشگاهی به جهت آزمایشات بتن و آسفالت در سایت مجتمع، جانمایی و طراحی گردیده که انتظار می رود با راه اندازی این مجموعه و تعریف ساز و کار مناسب از سوی شهرداری و نیز تامین کلیه محصولات مورد نیاز بتن آماده پیمانکاران و سازندگان، گامی در جهت خودکفائی سازمان عمران شهرداری بابل برداشته شود.

کبود فیروزجایی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تولید محصولات بتنی و آسفالتی، شهرداری بابل آمادگی خود را جهت تامین مصالح مورد نیاز پیمانکاران و شهرداری های شهرهای همجوار را دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه