English

شهردار کیاکلا:

امام راحل(ره) در سخت‌ترین شرایط روزگار به تکلیف الهی خود عمل کرد

سیدحامد بیکایی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود، اظهار داشت: امام راحل در سخت‌ترین شرایط روزگار به تکلیف الهی خود عمل کرد.

امام راحل(ره) در سخت‌ترین شرایط روزگار به تکلیف الهی خود عمل کرد
به گزارش خبرگزاری موج، شهردار کیاکلا با بیان این مطلب که امام راحل با اعتماد به مردم انقلاب را به پیروزی رساند، گفت: نقش بی‌بدیل و تاریخی امام در سخت‌ترین شرایط روزگار به تکلیف الهی خود عمل کرد.
بیکایی گفت: امام راحل هیچ هراسی از زندان، تبعید و فشار حکومت دیکتاتور نداشت و راه خود را تا رسیدن به نتیجه دنبال کرد.
وی خاطرنشان کرد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعتماد و ایمانی که به مردم داشت، نهضت آزادی خواهانه، عدالت‌طلبانه و دین‌مدارانه را به نتیجه رساند و اسلام ناب محمدی (ص) را در ایران پیروز کرد.

پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود

بیکایی با بیان این مطلب که پیروزی انقلاب اسلامی هزینه داشت و مردم به همراهی امام هزینه این انقلاب را پرداختن گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه‌ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص) به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان را به خود خیره ساخت .
دهه فجر
شهردار کیاکلا با اعلام این که دهه فجر، فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست، بیان کرد: کمترین ثمره این انقلاب، گسترش فصلی نو در تاریخ معاصر است و ما در مقابل این انقلاب مسوولیم و این مسوولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم .
بیکایی عنوان کرد: شکوفایی معنوی و گرایش مردم به سمت ارزش‌های اسلامی، حضور فعال زنان در انقلاب و بالارفتن منزلت زن در ایفای نقش سیاسی و طرح مساله استکبارستیزی در سطح بین‌المللی و احیای فریضه جهاد از مهمترین نتایج انقلاب بوده است.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه