English

سخنگوی شورای نگهبان؛

اگر تبعیض‌ها رفع شود مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند

سخنگوی شورای نگهبان اظهار داشت: در حوزه عملکردها با تبعیض‌های مواجه هستیم باید برداشته شود، مردم تحمل نمی‌کنند اگر تبعیض‌ها رفع شود مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند.

اگر تبعیض‌ها رفع شود مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند

به گزارش خبرگزاری موج،محمد کدخدایی در گردهم‍‌ایی اعضای شورای نگهبان در استان مازندران اظهار کرد:دشمنی دشمن با ما دائمی هست و هدف‌شان هم براندازی است، هیچ قیمتی هم حاضر به کوتاه آمدن نیست، با ترفندهای مختلف هم ورود پیدا می‌کنند، یک موقع با غائله منافقین، برخی مواقع با جنگ تحمیلی و دوره‌ای هم با برجام.

سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به اینکه در وصف برجام خود آمریکایی‌ها مطالبی مطرح نکردند، افزود: جمهوری اسلامی پای مذاکره رفت، در همه قراردادها و موافقت‌نامه‌های بین‌المللی یک اصل است که به عنوان عرف و رویه که طرفین با حسن نیت مفاد این موافقت‌نامه را اجرا کنند.

وی با بیان اینکه حسن نیت در همه  موافقت‌نامه در نظر گرفته می‌شود، اضافه کرد: گاهی اوقات به صورت صراحت و گاهی به صورت ضمنی ولی در برجام به صورت صریح که طرفین با حسن نیت مفاد برجام را قبول کردند و مردک دیوانه آمده و اعلام می‌کند که بنده قبول ندارم، چه روشی شما در پیش گرفته‌اید.

کد خدایی اضافه کرد: چرا اجازه نمی‌دهید که بانک‌های اروپایی با ما کار کنند، جنگ تحمیلی، غائله مخالفین و برجام هر سه در یک راستا توصیف می‌شود و اینکه آنها به دنبال متوقف کردن حرکت و ایده‌های انقلابی در منطقه هستند.

وی بیان کرد: اگر به دنبال تحقق اهداف کامل انقلاب اسلامی هستیم باید با خلوص نیست و خودباوری و خداباوری حرکت کنیم باید به سراغ رشد فکری و علمی در حوزه‌های مختلف باشیم، تجربه مدیریت خویش را ارتقا ببخشیم.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: نیازمند همدلی در همه سطوح هستیم تا بتوانیم نظام را به سرمنزل مقصود برسانیم، البته در برخی از حوزه‌ها با مشکلاتی هم داریم، در حوزه اقتصاد مشکلاتی وجود دارد از ابتدای انقلاب با تحریم‌ها مواجه بودیم.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور وحشی کشور آمریکا به روش‌های دیگر به دنبال چوب لای چرخ گذاشتند، در حوزه اقتصاد با مشکلاتی مواجه هستیم و باید تلاش کنیم که مشکلات رفع شود، مردم ما مستحق بهترین‌ها هستند، اقتصاد خوب و جامعه مطلوب حق همه مردم است، باید دست به دست هم بدهیم که خواسته‌ها مردم عملیات شود.

کدخدایی گفت: در حوزه عملکردها با تبعیض‌های مواجه هستیم باید برداشته شود، مردم تحمل نمی‌کنند اگر تبعیض‌ها رفع شود مردم مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند.

وی با اشاره به اظهارات امام راحل در ارتباط با شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: گام ابتدایی اهداف انقلاب اسلامی از بین بردن دولت ستم‌شاهی بوده است، در دوره ستم‌شاهی همه به خاطر دارند که بیان الفاظ دینی در مدارس و دانشگاه‌های و حتی محافل با سخت‌گیری حکومت شاه همراه بود.

سخنگوی شورای نگهبان اضافه کرد: پیامبران هم برای ترویج دین خداشان با مقاومت‌های حکام وقت مواجه می‌شدند و اقدامی که مردم ما به رهبری امام راحل از اوایل دهه 40 آغاز کرده و از سال 57 با ایثارگری مردم به بار نشسته است.

وی با اعلام اینکه با بررسی شعارهای زمان انقلاب در تحقیقی که این ارتباط انجام شد نشان می‌دهد که بیشتر شعارهای دوران انقلاب فرهنگی بوده است، گفت: شعارهای اقتصادی کمترین درصد را به خودش اختصاص داده، بالای 85 درصد شعارهای سیاسی و فرهنگی بوده است.

کدخدایی اضافه کرد: این موضوع نشان دهنده این است که دغدغه نگرانی  مردم ما فراتر از مسائل اقتصادی بوده است و مردم دغدغه دینی و فرهنگی داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه