English

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

نباید افراد سیاسی در واحدهای تولیدی مازندران منصوب شوند

نصرالله دریابیگی خواستار توجه به انتصاب مدیران واحدهای تولیدی در مازندران شد، گفت: نباید افراد سیاسی در واحدهای تولیدی استان منصوب شوند.

نباید افراد سیاسی در واحدهای تولیدی مازندران منصوب شوند

به گزارش خبرگزاری موج، دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران بیان داشت: به دلیل مشکلاتی که در استان در بخش خصوصی‌سازی تحمیل شد بسیاری از واحدهای خصوصی تعطیل هستند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کارگران حتی تا چهار ماه حقوق نگرفتند و دفترچه‌های آنها در حال حاضر تمدید اعتبار نمی‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران با اشاره به مشکلاتی که کارگران فصلی دارند، افزود: با توجه به بالا بودن نرخ بیکاری انتظار داریم  توجه ویژه‌ای به این افراد شود و زمینه بهره‌مندی کارگران فصلی از بیمه بیکاری فراهم شود.

وی خواستار توجه به انتصاب مدیران واحدهای تولیدی در مازندران شد، افزود: در بسیاری از واحدهای تولیدی استان افراد سیاسی منصوب می‌شوند.

دریابیگی با اعلام اینکه در اجرای ماده به کارگران مازندران ظلم شده است، افزود: در اجرای این ماده قانونی 24 هزار نفر بازنشسته شدند که بر اساس قانون باید افراد جدید جایگزین آنها شوند، این جایگزنی به مدت یک‌ماه برای آمارسازی انجام شده و پس از آن کارگران اخراج شدند.

وی خواستار توجه ویژه به بازنشستگان مازندران شد، گفت: 120 هزار بازنشسته استان مازندران که حداقل‌بگیر هستند برای معیشت به شدت دچار مشکل هستند و انتظار داریم بحث همسان‌سازی حقوق آنها جدی پیگیری شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه