English

دست هر کسی که به منافع کارگر تجاوز کند، قطع می‌کنیم

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه ما دست هر کسی که به منافع کارگر تجاوز کند را قطع می‌کنیم گفت: تشکیلات کارگری، انجمن‌های صنفی، نمایندگان کارگران و اتحادیه زنان کارگر اجازه نمی‌دهند هر کسی قانون کار را تغییر دهد.

دست هر کسی که به منافع کارگر تجاوز کند، قطع می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، نصرالله دریابیگی با اشاره به اینکه تشکیلات کارگری ایران پشت کارگران است و هر کسی با ما برخورد کند ما هم با آن برخورد می‌کنیم خاطرنشان کرد: کسانی که ‌می‌گویند مشکل کشور ما قانون کار است مشکل اول خودشان هستند که سوء‌مدیریت دارند.

این مسؤول با بیان اینکه منطقه آزاد یعنی ضد کارگر و ضد قانون کار در ادامه بیان کرد: منطقه آزادی مورد تایید ماست که در آن تولید برای ایجاد اشتغال و کار انجام شود تا عدالت اجتماعی به‌وجود آید.

دریابیگی با بیان اینکه خیلی‌ها گوششان کر است و نمی‌دانند درد ما چیست یادآور شد: بعد از خصوصی‌سازی و تحریم حد قانون کار را پایین آوردند و سطح کارگر را نزول دادند.

وی با اعلام اینکه 95 درصد کارگران در مازندران امنیت شغلی ندارند افزود: اخراج از کار تبدیل به ناهنجاری می‌شود و آمار طلاق را بالا می‌برد.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران ادامه داد: تشکیلات کارگری به چپ و راست وصل نیست به محرومان، ولایت فقیه، امام و تقسیم عادلانه ثروت وصل است.

این مسؤول با بیان اینکه ما دست هر کسی که به منافع کارگر تجاوز کند را قطع می‌کنیم تصریح کرد: تشکیلات کارگری، انجمن‌های صنفی، نمایندگان کارگران و اتحادیه زنان کارگر اجازه نمی‌دهند هر کسی قانون کار را تغییر دهد.

دریابیگی افزود: امروز دو قانون کار و قانون الزام، دو دستاورد مهم دوره ریاست جمهوری مقام معظم رهبری است.

وی با اشاره به اینکه دولت 145 هزار میلیارد تومان به تامین اجتماعی بدهکار است خاطرنشان کرد: تامین اجتماعی برای دولت نیست و صفر تا صد آن برای کارگران است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه