English

شورای شهر مخالف دادن تکنولوژی جدید به شهروندان نیست

رئیس شورای شهر قائم‌شهر گفت: شورای شهر مخالف دادن تکنولوژی جدید به شهروندان نیست اما دوستان در برخی از ادارات کم‌کاری خود را به گردن شورای شهر و شهرداری می‌اندازند.

شورای شهر مخالف دادن تکنولوژی جدید به شهروندان نیست

به گزارش خبرگزاری موج، علی‌اکبر حسن‌زاده خطاب به مدیران شهرستان گفت: اگر شهر را نمی‌شناسید، بشناسید و مشاورانی انتخاب کنید که شهر را بشناسند و همانند طرح تفصیلی قائم‌شهر، ۳۰ سال مردم را علاف نکنند.

وی با بیان اینکه سطح مدیران شهری قائم‌شهر، خیلی پایین آمده‌است، تصریح کرد: این شورا با درایت تمام نمی‌گذارد مردم در طرح تفصیلی، آسیب ببینند و چنان در طرح بازنگری قوی عمل خواهد کرد تا مشاوری نتواند حق مردم قائم‌شهر را ضایع کند.

رئیس شورای شهر قائم‌شهر، طرح فاضلاب شهری خیابان مهمانسرا را هم برای مردم معضل دانست و افزود: اداره آب‌وفاضلاب فقط این خیابان را کنده کاری کرده و رفته‌است و متأسفانه مردم این کارها را از چشم شورای شهر و منتخبان خود می‌بینند.

وی همچنین به طرح فیبر نوری اداره مخابرات اشاره کرد و گفت: شورای شهر مخالف دادن تکنولوژی جدید به شهروندان نیست اما دوستان در برخی از ادارات کم‌کاری خود را به گردن شورای شهر و شهرداری می‌اندازند.

حسین‌زاده، با تشکر از فرمانده انتظامی شهرستان و کنترل جرائم، اظهار داشت: از فرمانده انتظامی شهرستان درخواست میکنیم، ترافیک شهر را دریابد، ترافیک قائم‌شهر قفل است و رئیس پلیس راهور شهرستان توان کنترل آنرا ندارد زیرا ترافیک علم است و با دید سنتی نمی‌توان، معضلات آن را حل کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه