English

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری؛

عزل‌ونصب‌ها باید براساس شایسته‌سالاری در مازندران صورت گیرد

آیت الله سیدرحیم توکل اظهار داشت:عزل‌ونصب‌ها باید براساس شایسته‌سالاری در مازندران صورت گیرد.

عزل‌ونصب‌ها باید براساس شایسته‌سالاری در مازندران صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، آیت‌الله سید رحیم توکل در مراسم افتتاحیه دفتر خود با بیان اینکه در نظام مقدس جمهوری اسلامی اهداف یکی است‌، اظهار کرد: معضل شهرها باید حل شود و تک‌روی‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی، مانع پیشرفت و توسعه شهرها می‌شود.

وی با بیان اینکه در دین اسلام به مشورت اهمیت داده شده است، افزود: امام خمینی(ره) فرمودند: اگر انقلاب اسلامی ایران به ثمر رسید، با وحدت کلمه، باور و کار برای خدا محقق شد و رانت‌وفساد در شأن جمهوری اسلامی نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه انتخاب مدیران انقلابی، سبب پیشرفت در کارها می‌شود، تصریح کرد: عزل‌ونصب‌ها در مازندران باید براساس شایسته‌سالاری صورت گیرد؛ نه باندی و جناحی.

آیت‌الله توکل به مهم‌ترین موضوعات مطروحه در اجلاس خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری اشاره و اظهار کرد: پیگیری مطالبات مردمی و برخی معضلات و همچنین آسیب‌شناسی در راستای آسیب‌های اجتماعی از جمله موضوعات و مطالبات رهبری در این اجلاس از نمایندگان خبرگان رهبری بود.

وی اضافه کرد: از دیگر مطالبات رهبری، اثرگذاری و نقش‌آفرینی خبرگان در حل‌وفصل مطالبات رهبری، معضلات جامعه و پیگیری آن‌ها بود که نمایندگان مازندران این موضوعات را در رأس امور خود قرار داده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: تمامی مسؤولان استانی و کشوری باید در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و حل مطالبات مردمی، گام‌های جدی بردارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه