English

اسفندیار نظری:

پیام سند تحول بنیادین تربیت است

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: آموزش و نگهداری آن، دو چالش آموزش و پرورش است و پیام سند تحول بنیادین تربیت است.

پیام سند تحول بنیادین تربیت است

به گزارش خبرگزاری موج، اسفندیار نظری بیان داشت: برای نابودی یک تمدن کافی است در خانواده‌ها منزلت زن، در نظام آموزشی منزلت معلم و در ارائه الگوها منزلت اسطوره‌ها را بشکنیم.

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان و منطقه می‌درخشد به خاطر رهبری امام راحل، مقام معظم رهبری و همراهی دلسوزان، مدافعان حرم، دست توانمند سردار سلیمانی و شهیدانی همچون محمد بلباسی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: پس هم به خانواده، هم به نظام آموزشی و هم به اسطوره‌ها احترام می‌گذاریم تا بگوییم تمدن ناب اسلامی ما همیشه پابرجاست.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در کشوری بسر می‌بریم که بسیار جوان است، اظهار کرد: آموزش و نگهداری آن، دو چالش آموزش و پرورش است و پیام سند تحول بنیادین تربیت است.

وی افزود: تربیت، تبدیل نظام آموزشی به نظام فرهنگی است و این هنرجویان آینده اشتغال کشور را ترسیم می‌کنند.

نظری تصریح کرد: باید مهارت آموزی را در کشور گسترش دهیم در این صورت نظام آموزشی ما از حافظه محوری به سمت مهارت آموزی می رود.

این مسوول کسب دانش، کسب مهارت و مهارت‌های زندگی را سه ویژگی آموزش و پرورش فعال دانست و بیان کرد: جایگاه ارتقاء علمی و الفبای تبدیل دانش به اقتصاد در آموزش و پرورش، سازمان فنی‌وحرفه‌ای، مدارس و هنرستان‌های فنی‌و‌حرفه ای و کار و دانش است.

نظری در پایان گفت: در حال حاضر ۳۴۳ هنرستان در مازندران داریم که حدود ۳۵ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه