English

محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین به مناطق زلزله‌زده روانه شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: یک کامیون حامل یک‌هزار تخته پتو و یک‌هزار موکب که محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین در کربلا بوده به مناطق زلزله‌زده روانه شده است.

محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین به مناطق زلزله‌زده روانه شد

به گزارش خبرگزاری موج، محمدحسین اصغری با اشاره به اسکان بیش از 30 هزار زائر حسینی در موکب‌ها اضافه کرد: همچنین این موکب‌ها از 75 هزار زائر روزانه پذیرایی می‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران بیان کرد: در مجموع 91 دستگاه کامیون، تریلی و نیسان محموله غذایی و کمک‌های مردمی از استان به کربلای معلی به ارزش 9 میلیارد تومان به‌صورت نقدی و غیرنقدی ارسال شده است.

اصغری ادامه داد: همچنین یک کامیون حامل یک‌هزار تخته پتو و یک‌هزار موکب که محموله موکب‌های مازندران برای برگزاری مراسم اربعین در کربلا بوده به مناطق زلزله‌زده روانه شده است.

وی یادآور شد: سال گذشته 9 موکب از مازندران در کربلای معلی استقرار یافته که به 20 هزار نفر خدمات اسکان و 40 هزار نفر خدمات تغذیه ارائه می‌کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در پایان گفت: با وجود تلاش‌های صورت گرفته مشکلاتی وجود دارد که در حال هماهنگی با ستاد اربعین حسینی استان برای برطرف کردن نواقص هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه