English

وحدت و انسجام نیروهای انقلابی عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی است

حسین نیازآذری وحدت و انسجام نیروهای انقلابی را عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: اگر همه ما متحد، با ایمان و باصلابت باشیم توطئه‌های دشمنان ناکام خواهد شد.

وحدت و انسجام نیروهای انقلابی عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس بیان داشت: 13 آبان را روز مهم و تاریخی در سرنوشت کشور دانست و بر ضرورت پایداری ملت انقلابی ایران اسلامی در برابر سیاست‌های سلطه‌گرایانه آمریکا تأکید کرد.

وی خوی ظالمانه امریکا را عامل برهم زدن ثبات در جهان خواند و مبارره با اهداف شوم امریکا را دفاع مظلوم در برابر ظالم اعلام کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، ولایت‌مداری، خودباوری ملی، کار جهادی و اقتصاد مقاومتی را دژ مستحکم و شکست‌ناپذیر در مقابله با آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان ما به تأسی از راه امام و شهدا در تجلی شعار ما می‌توانیم در تحقق منویات مقام معظم رهبری بکوشند و بدانند که با کسب دانش و معرفت می‌توانند ایستادگی کنند.

نیازآذری با تأکید بر ادامه ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا تصریح کرد: نسل آگاه و متدین امروز ما برای ساختن ایران اسلامی نگاه وابسته‌گرایانه را نمی‌پسندد و روی پای خود می‌ایستد. 

وی با گرامیداشت روز دانش‌آموز و شهدای جان برکف دانش‌آموزی از آنان خواست در سنگر علم و دانش و تهذیب نفس کوشا باشند تا کشور را در مقابل دشمنان محافظت کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان اظهارات بی‌شرمانه ترامپ ضدملت و دولت ایران را نشان‌دهنده خوی استکباری آمریکا دانست و بر حضور متعهدانه آحاد ملت به‌ویژه جوانان در عرصه‌های مختلف پافشاری کرد. 

نیازآذری وحدت و انسجام نیروهای انقلابی را عامل مانایی و دوام انقلاب اسلامی اعلام کرد و گفت: اگر همه ما متحد، با ایمان و باصلابت باشیم توطئه‌های دشمنان ناکام خواهد شد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه