English

تاکنون ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه امسال باید ۴۳ هزار اشتغال ایجاد شود، گفت: تاکنون ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

تاکنون ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده است

به گزارش خبرگزاری موج، حسن خیریان‌پور در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران اظهار کرد: جلسات کارگروه اشتغال به‌صورت هفتگی برگزار شده و اقدامات شهرستان‌ها باید رصد می‌شود.

وی بیان کرد: ۲۲ روستا در سطح استان پایلوت قرار گرفتند تا روستای بدون بیکار، طلاق و اعتیاد و روستایی بدون زباله و نخاله‌های ساختمانی داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه توسعه روستایی به‌طور متمرکز در دفتر امور روستایی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: به‌دلیل تمرکززدایی، صحت، دقت و پیگیری طرح‌ها و سرعت در روند کارها  و پیگیری موارد در شهرستان‌ها به فرمانداران واگذار شده است.

خیریان‌پور یادآور شد: از ۲۰ هزار میلیارد تسهیلات طرح تکاپو در سطح کشور که ۲ تا ۵ درصد یارانه دارد، ۶۱۸ میلیارد  سهم استان مازندران است.

وی با بیان اینکه امسال باید ۴۳ هزار اشتغال ایجاد شود، گفت: تاکنون ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام اینکه سهمیه مازندران از ۹۷۰ هزار شغل کشور، ایجاد  ۳۳هزار شغل در سطح استان است، افزود: ۱۳۰ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در اختیار استان قرار دارد.

این مسوول خاطرنشان کرد: ۳ هزار و ۹۳۵ نفر به مبلغ ۶۵ میلیارد و ۹۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر توسط کمیته امداد امام خمینی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

خیریان‌پور با تأکید بر اینکه خسارات ناشی از برف با ظرفیت و سرعت در آن مقطع پیگیری شد، خاطرنشان کرد: ۴۷۰ میلیارد تومان برای مازندران لحاظ شد که استان مازندران ۴۹۰ میلیارد تومان جذب کرد و در کشور رتبه نخست را کسب کرد.

وی در پایان گفت: پرداخت تسهیلات در سه سطح شهرستانی، بانکی و استانی نظارت و راستی‌آزمایی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه