English

با انسجام ملی و انقلابی حول محوریت مقام معظم رهبری درمقابل آمریکای جنایتکار می ایستیم

در پی بد عهدی دولت آمریکا و اظهارات نسنجیده ترامپ پیرامون برجام و توهین به ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حسین نیازآذری رییس مجمع نمایندگان استان مازندران گفت: با انسجام ملی و انقلابی حول محوریت رهبری معظم انقلاب اسلامی در مقابل آمریکای جنایکتار می ایستیم.

با انسجام ملی و انقلابی حول محوریت مقام معظم رهبری درمقابل آمریکای جنایتکار می ایستیم

به گزارش خبرگزاری موج، نماینده مردم بابل در مجلس در گفت و گویی با تاکید بر ایثارگری های ملت مقاوم ایران اسلامی در طول چهل سال گذشته افزود: امریکا دشمن شماره یک ملت ایران است و نشان داد علیرغم ادعای کاذب حقوق بشری به تعهدات بین المللی پای بند نیست و با خوی استکبارگری خود همواره بدنبال پایمال کردن حقوق ملت هاست.

عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع اصولی و انقلابی دکتر روحانی رییس جمهوری کشورمان درقبال سخنان سخیف ترامپ خاطرنشان ساخت: قوای سه گانه ، نیروهای مسلح   و آحاد مختلف مردم با انسجام و وحدت انقلابی مانع از تحقق اهداف سلطه طلبانه امریکا خواهند شد.

نیازآذری با اشاره به نقش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ دستآوردهای انقلاب اسلامی حضور سپاه برای تامین امنیت جمهوری اسلامی را سیاست استراتژیک نظام و دکترین امنیت ملی جمهوری اسلامی دانست و تاکید کرد مردم و مجلس شورای اسلامی حامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می باشند.

نماینده بابل تحریم های ظالمانه امریکا را نشانه عداوت و منش ضد بشری دولت این کشور اعلام کرد و با ذکر اینکه ما با مذاکرات برجام نشان داده ایم که در چارچوپ معاهدات بین المللی بدنبال برخورداری از حق قانونی خود در استفاده صلح آمیز هسته ای می باشیم و درمقابل دشمنان قسم خورده کوتاه نمی آییم.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی یادآورشد برجام یک قرارداد دو طرفه بین ایران و امریکا نیست که قابل مذاکره یا نقض باشد بلکه برجام یک موافقتامه بین المللی مصوب شورای امنیت سازمان ملل است و خروج از برجام اعتبار نداشته امریکا را در جهان از بین می برد و حقانیت مردم ما را ثابت خواهد کرد.

نیازآذری با تاکید بر حفظ تمامیت ارضی کشور مان گفت ما دارای فرهنگ ، تمدن و تاریخ کهن هستیم و خلیج همیشه فارس با اظهارات بی شرمانه ترامپ از اعتبار ایرانی و تاریخی اش  جدا نخواهد شد.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران درپایان اجرای بی و کم کاست سیاست های اقتصاد مقاومتی را رمز پایداری نظام در مقابل زیاده خواهی های امریکا دانست و گفت اگر تفکر جهادی و "ما می توانیم" را برای تقویت اقتصاد کشور عملیاتی کنیم تحریم ها بی اثر خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه