English

اعمال محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه۱۹ تا شنبه ۲۲ مهرماه

مدیر راهداری مرکز ارتباطات راه‌های مازندران محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 19 مهر الی شنبه 22 مهرماه 96 را اعلام کرد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه19 تا شنبه 22 مهرماه

به گزارش خبرگزاری موج، محسن هاشمی در ارتباط با محدودیت‌های ترافیکی روز چهارشنبه تا شنبه اظهار کرد: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 19 مهر تا ساعت 6 روز شنبه مورخ 22 مهر از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه بالعکس ممنوع است.

وی در ارتباط با وضعیت تردد در محور کندوان بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز جمعه  21 مهر ماه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17  تا 24 روز جمعه  14 مهر از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه است.

مدیر راهداری مرکز ارتباطات راه‌های مازندران در ارتباط با تردد وسائل نقلیه سنگین در کندوان اعلام کرد: تردد انواع تریلر،کامیون و کامیونت از محور کرج  ـ چالوس و بالعکس به استثناءحاملان موادسوختی و یا فاسدشدنی کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی که در طول هفته در محور هراز وجود دارد، گفت: تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه  19 مهر و از ساعت 8 تا24 روزهای پنجشنبه، جمعه 21 مهر ماه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی وضعیت ترافیکی در محور فیروزکوه را اینگونه تشریح کرد: تردد تریلرها از ساعت 12 تا 24 روز جمعه 21 مهر ماه از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه