سرخط خبرها
  • عراقچی: از زمین فوتبال تا میز مذاکره هدف دفاع از عزت و افتخار مردمان عزیزمان است
  • تیم ملی فوتبال یران بالاتر از عربستان در آسیا قرارگرفت
  • برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه‌ ممنوع شد
  • وزیر خارجه بریتانیا خواستار کناره‌گیری استارمر از قدرت شد
  • مهدی مهدوی‌کیا و جرج وه‌آ در ورزشگاه دیدار ایران و بلژیک
  • تایوان؛ غول هوش مصنوعی جهان
  • از میناب تا جام جهانی؛ حضور کودکان میناب روی سکوهای جام جهانی
  • اهدای پرچم گنبد حرم مطهر حسینی، برای تکریم و بدرقه پیکر رهبر شهید
  • وزیر اقتصاد: مبلغ کالابرگ دهک‌های پایین حتما متناسب با تورم افزایش می‌یابد
  • حمایت هوادار مکزیکی از تیم ملی ایران در ورزشگاه سوفای لس آنجلس
  • وزیر اقتصاد: افزایش رقم قیمت کالا برگ ویژه ۶ دهک پایین جامعه
  • انهدام مهمات عمل نکرده دشمن در بندرعباس
  • عصبانیت ترامپ از نتانیاهو
  • عضو کمیسیون کشاورزی: قیمت آب افزایش می‌یابد
  • آینده ونس به صلح با ایران گره خورد

۱۴۰۰روز بدون حادثه در امور توزیع نیروی برق گلوگاه

مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق مازندران از ۱۴۰۰ روز بدون حادثه در امور توزیع نیروی برق گلوگاه خبرداد.

مهندس اصغری

به گزارش خبرگزاری موج، مهندس رحمان اصغری حاجی آبادی با اشاره به تاکید مدیرعامل و معاون بهره برداری و دیسپاچینگ در زمینه نهادینه نمودن فرهنگ ایمنی در این شرکت گفت: در این راستا تعریف ایمنی به عنوان یکی از اصلی ترین شاخص ها و اهداف در بین همکاران و پرسنل شرکت مورد توجه قرار گرفت و با اقدامات شبانه روزی و شایسته ای در این زمینه توسط دفتر ایمنی و کنترل ضایعات  و مدیریت امورتوزیع برق گلوگاه انجام پذیرفت .

وی اظهار داشت: امور برق گلوگاه تا به امروز ۱۴۰۰ روز بدون حادثه نقص عضو و فوت را سپری کرده است که قابل تقدیر است.

مهندس اصغری با بیان اینکه افزایش بهره وری  از اهداف مهم برای رسیدن به فضای ایمنی می باشد، افزود: اگر ایمنی را رعایت کنیم هزینه های مختلف در قبال بیمه و پرداخت خسارت با کاهش جدی مواجه می شود که در این راستا به سرپرستان گروه های برق تاکید می شود در هنگام کار عجله و یا شتابزدگی و بی برنامه عمل نکنند.

وی با اشاره به اینکه در یک سال گذشته اقدامات خوبی در دفتر ایمنی و کنترل ضایعات سطح شرکت بخصوص در امور برق گلوگاه انجام گرفت، افزود: نصب AVL برروی خودروهای  خط گرم، ارسال پیامک هشدار ایمنی به مدیران، همکاران و پیمانکاران، جاری سازی درست نظام تشویق و تنبیه، ترمیم ناوگان خودرویی و عملیاتی، استفاده از نرم افزار HSE، تشکیل منظم جلسات ایمنی و کمیته های حفاظت و بهداشت کار در امورها، افزایش کیفی و کمی بازدیدهای سرزده از اکیپ های اجرایی، توزیع انواع پمفلت جهت ارتقای فرهنگ ایمنی مشترکین و برقکاران، انعقاد قرارداد جاری سازی HSE ، تقدیر ویژه از سفیران ایمنی، اجرای درست مفاد دستورالعمل ثابت بهره برداری و مانور به عنوان یک اصل در فعالیت های حوزه بهره برداری، تمرین رعایت نکات ایمنی با برگزاری ده ها مانور عملیاتی در سال از فعالیت های این حوزه در سطح امورهای ۱۶ گانه توزیع نیروی برق مازندران می باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه