English

پایان طرح‌های سالم سازی دریا در مازندران

رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران از پایان طرح‎های سالم سازی دریا در این استان از امروز خبر داد و گفت: این موضوع را به تمام شهرستان‎های دارای طرح‌های دریا ابلاغ کرده‌ایم.

پایان طرح‌های سالم سازی دریا در مازندران

به گزارش خبرگزاری موج، نقی کریمیان، اظهار کرد: با توجه به ابلاغ استانداری مازندران طرح‌های ساماندهی دریا امروز به کار خود پایان می‌دهد و با توجه به این مهم به تمامی شهرستان‌ها ابلاغ کردیم طرح‌های دریا به کار خود پایان دهند.

وی با اشاره به پایان زندگی ۶۲ تن در دریای مازندران، بیان کرد: سال گذشته ۷۹ نفر در دریای مازندران غرق شدند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۲۲ درصد کاهش داشته است.

رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از آغاز طرح‌های دریا تاکنون ۴هزار و ۹۵۹ نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۲۹۵ به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان اعزام شدند.

این مسوول به استقرار ۹۲۰ ناجی غریق در ۳۷۵ نقطه از نوار ساحلی مازندران اشاره کرد و افزود: ۹۶ طرح دریا از خرداد ماه امسال با ۳۸۰ ناجی غریق در داخل طرح‌ها فعالیت خود را آغاز کردند.

کریمیان تصریح کرد: ۲۸ دستگاه جت‌اسکی، ۲۵ قایق موتوری و یک قایق تندروی جسدیاب با دو ناجی غریق، دو غواص، دو امدادگر هلال احمر و یک ناخدا تمامی نوار سواحل استان را تحت پوشش قرار دادند.

وی با اعلام اینکه ناجیان غریق در  تعطیلات عید فطر، غدیر و قربان در حال آماده‌باش بودند، گفت: در این ایام ۱۲۰ قایق، ۱۵۰ جت اسکی و ۱۵۰ ناجی غریق به ناوگان ناجیان غریق به‌منظور پوشش بهتر سواحل افزوده شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه