English

شهید حججی پرورش یافته مکتب شهدای دفاع مقدس است

علی بابایی کارنامی بابیان اینکه شهید حججی تربیت شده در مکتب شهدای دفاع مقدس است، بیان داشت: نباید گذاشت که نسل جدید از شهید حججی ها دور بمانند.

شهید حججی پرورش یافته مکتب شهدای دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری موج، عضوهیات مدیره صنایع چوب و کاغذ ایران در گفت و گویی در ساری بیان داشت: امروز ایران اسلامی به خود می بالد و افتخار می کند که چنین جوانانی را دارد که وجود آنها موجب عزت و اقتدار کشورمان در دنیا شده است.

وی خاطر نشان کرد : صبر و بردباری که خانواده های آزادگان ،‌ شهدا و ایثارگران در طول دوران دفاع مقدس از خود داشتند میراثی بزرگ و ارزشمند بود که امروزه این میراث بزرگ و ارزشمند به خانواده و همسر شهید حججی رسیده است.

بابایی کارنامی با اشاره به ولایتمداری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس و پیروی از سیره اهل بیت(ع) برای حفظ اسلام اظهار کرد: در طول دفاع مقدس، جوانان بی‌شماری سر از پا نشناخته و راه علی(ع) و اهل بیت(ع) را ادامه دادند.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران بیان کرد: در طول جنگ تحمیلی موفقیت‌های بسیاری نصیب کشور شد آن هم در زمانی که همه دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم با ایران در جنگ بودند.

بابایی کارنامی در پایان گفت: شهید حججی، تربیت شده در مکتب شهدای دفاع مقدس است. نباید گذاشت که نسل جدید از شهید حججی ها دور بمانند بنابراین بایستی نسبت به معرفی شهدا و تبیین سیره آنان به نسل جوان تلاش بیشتری کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • پویا

    اقای کارنامی کسی باید این حرف بزند که خودش دل سوخته راه شهیدان گرانقدر باشد نه شما -شمایی که بر مسند قدرت اداره کار بودی با بی احترامی با افراد برخورد میکردی و هوادار صاحب شرکت و فلان دکتر در بیمارستان بودی و حق پرسنل را ضایع میکردی -زدن این حرفها به شما نمیاد و ادا ادمهای با سواد در نیار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه