English

حل مشکلات مردم در اولویت کارهای دولت دوازدهم قرار گیرد

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم در اولویت کارهای دولت دوازدهم قرار گیرد، افزود: تشکیل این دولت نتیجه حضور حد اکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای است.

حل مشکلات مردم در اولویت کارهای دولت دوازدهم قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری موج، حجت الالسلام محمد قاسمی در خطبه های نماز عید قربان نیت الهی، تعامل با منتقدان، تحمل مخالفان، روحیه جهادی و پرهیز از اشرافی گری را از جمله سرفصل های سخنان مقام معظم رهبری خطاب به کابینه دولت دوازدهم دانست و افزود: با عمل به این نکات کلیدی موفقیت های شایان توجه ای نصیب دولت جدید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حل مشکلات مردم در اولویت کارهای دولت دوازدهم قرار گیرد، افزود: تشکیل این دولت نتیجه حضور حد اکثری و حماسی مردم در پای صندوق های رای است، لذا حل مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری آنان دینی برگردن دولتمردان است.

خطیب جمعه ساری گفت : مازندرانی ها نیز در انتخابات ریاست جمهوری و سایر رویدادهای سیاسی و مذهبی نقش پررنگی داشتند اما نگاه دولت یازدهم به این استان کمتر از حد انتظار بوده و چرخه اقتصادی، فرهنگی و گردشگری استان به کند پیش رفت.

وی از نمایندگان شهرهای مازندران در مجلس شورای اسلامی خواست تا جبران این نقیصه را به دولت دوازدهم و اعضای کابینه گوشزد کنند.

حجت الالسلام محمد قاسمی از پیروزی ارتش حزب الله در سوریه و عراق اظهار خرسندی کرد و افزود: تار و مار کردن داعیشان شکستی دیگر برای استکبار جهانی و نظام صهیونیستی است.

او با اشاره به جانفشانی های سپاه قدس تحت سرپرستی حاج قاسم سلیمانی گفت: این سرباز بی ادعای ولایت در امنیت منطقه و شکست دشمنان اسلام نقش قابل تقدیری داشته است.

خطیب جمعه ساری گفت: نیروی های سپاه پاسداران، سپاه قدس، ارتش و بسیج با پیروزی های پی در پی ثابت کرده اند که با کشتار وحشیانه و در بدر کردن مردم نمی توان اهداف شوم آمریکا و ایادیش را محقق کرد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی شاگردان مکتب سیدالشهدا (ع) هستند و ترس و واهمه ای از شهادت ندارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه