English

مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند

امام جمعه موقت ساری گفت: مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند و حرکت اقتصادی حرکت کندی بود و در در بخش کشاورزی، فرهنگی و گردشگری نیز فعالیت‌ها کند بوده است.

مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، حجت‌الاسلام محمد قاسمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه مردم در دوران آخرالزمان دچار درد اجتماعی می‌شوند، اظهار کرد: بنا بر حدیثی از پیامبر رسول اکرم(ص)، مواردی از جمله نافرمانی از دستورات الهی، شکرگزار نبودن نعمت‌های الهی، ثروت‌اندوزی و تکاثر، چشم هم چشمی، بغض و کینه و دوری گزیدن از یکدیگر، حسادت ورزیدن(تساحد)،  سبب درد اجتماعی می‌شود.

وی افزود: اگر مردم یک جامعه دچار این دردها شوند، آن جامعه تسخیر می‌شود و رو به زوال می‌رود، عده‌ای در جامعه غنی و عده‌ای دیگر فقیر هستند.

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز به‌کار رسمی فعالیت دولت دوازدهم گفت: خدا را شاکریم که مراسم تنفیذ و تحلیف و معرفی ابتدایی کابینه جدید به‌خوبی انجام شد و در مراسم تحلیف نمایندگانی از 100 کشور حضور یافتند و مردم ایران بار دیگر طعم مردم‌سالاری دینی را  چشیدند؛ هر چند حاشیه‌هایی را نیز داشتیم اما با هوشمندی و امنیت کامل این مراسم برگزار شده است.

قاسمی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان مجلس و به‌ویژه نمایندگان مازندران با تیزهوشی و تیزبینی کابینه دولت را رصد کنند تا وزرایی که به‌درد استان و کشور می‌خورند انتخاب شوند.

وی خطاب به رئیس جمهور دوازدهم اظهار کرد: توقع مردم ایران اسلامی و مازندران و مرکز استان این است که حاشیه‌سازی‌ها کنار برود و به حاشیه‌ها دامن نزنند و مردم را معطل حاشیه‌ها نکنند، ببینند درد مردم چیست، درخواست‌های مردم را پیگیری و آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی مورد توجه باشد، تفکر بسیجی، روحیه انقلابی و کار جهادی سرلوحه  فعالیت دولت دوازدهم قرار بگیرد.

امام جمعه موقت ساری ادامه داد: توقع مردم مازندران نیز از دولت دوازدهم از رئیس جمهور و کابینه این است که نگاه مثبت به مازندران داشته باشید زیرا این مردم هم با مشارکت بالا پای صندوق رأی آمدند، مردم مازندران در دولت یازدهم به حق خود نرسیدند و حرکت اقتصادی حرکت کندی بود و در در بخش کشاورزی، فرهنگی و گردشگری نیز فعالیت‌ها کند بوده است.

قاسمی بیان کرد: نمی‌خواهیم مدیریت اجرایی و مدیران کل را زیر سؤال ببریم اما توقع مردم مازندران توقع کمی نیست و دولت باید نیم‌نگاهی به این استان داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه