English

نبود کورت در شهرستان ها مهمترین مشکل اسکواش است

رئیس هیات اسکواش استان مازندران نبود کورت در شهرستان ها را مهمترین مشکل این ورزش در مازندران دانست.

نبود کورت در شهرستان ها مهمترین مشکل اسکواش است

به گزارش خبرگزاری موج، بهمن صفری مرمتی درجلسه برگزاری مسابقات اسکواش ست لایت بانوان رنکینگ بین المللی۳ مرداد در ساری که با حضور معاون بانوان و ورزش قهرمانی استان برگزار شد با بیان این مطلب که امسال ساری میزبان دومین سال مسابقات بزرگ ست لایت بانوان کشور هستیم گفت: تمهیدات لازم جهت برگزاری مسابقات انجام شد و هیچ گونه نگرانی تداریم.

صفری با اشاره به مشکلات اسکواش استان گفت: نبود کورت در شهرستان هایی که ما هیات داریم سبب شده تا ما نتوانیم بیشتر مسابقات را در استان برگزار کنیم.

وی افزود: ما از نظر نیروی انسانی و کار آمد در این ورزش مشکلی نداریم و با توجه به استعدادهایی که جذب کرده ایم در یک سال گذشته حرفهای زیادی برای گفتن داریم.

صفری با اشاره به صعود 17پلهای هیئت اسکواش مازندران در کشور عنوان کرد: هیات استان مازندران که در رده 18 قرار داشت با تلاشهای انجام شده جزء هیئت برتر کشور قرار گرفته است.

وی گفت: ما سعی میکنیم این روند رو به رشد ادامه دار باشد تا استان مازندران را به عنوان یکی از قطبهای این ورزش معرفی کنیم.

رئیس هیات اسکواش مازندران با بیان اینکه به دلیل وضعیت نامطلوب سالنها، ورزشکاران اسکواش مازندران با شرایط سختی تمرین می کنند، ابراز کرد: امیدواریم هرچه زودتر مشکلات این ورزش برطرف شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه