English

تخصیص ۲.۵ میلیارد تومان برای یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی فریدونکنار

فرماندار فریدونکنار از تخصیص 2.5 میلیارد تومانی دولت برای یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

تخصیص 2.5 میلیارد تومان برای یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی فریدونکنار

به گزارش خبرگزاری موج، حسین منفردی اظهار کرد: از اهداف دولت این است که مشکلات و مطالبات مردم را حل کرده و یکی از عواملی که می‌توان به مطالبات مردم پاسخ داد، دیدار چهره به چهره مسؤولان با مردم بوده است.

وی با تأکید بر دیدار چهره به چهره مسؤولان با مردم و رفع مشکلات آن‌ها، افزود: یکی از اهداف این رویداد چهره به چهره، اعتماد بین مدیران دولتی با مردم بوده تا مردم شاهد صداقت مدیران و دستگاه‌های اجرایی در رفع مشکلات و مطالبات مردم بوده باشند.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه ملاقات بین ارباب رجوع و مسؤولان سبب آرامش بین مردم می‌شود، تصریح کرد: بیشتر مشکلات ارباب رجوع و مراجعه‌کنندگان در حوزه شهری و با دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، اداره برق، اداره گاز، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن بوده است.

این مسوول با اشاره به اینکه بخش زیادی از بودجه امسال صرف کشاورزی شده است، بیان کرد: طرح یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی یکی از طرح‌های مهم برای مردم شهرستان بوده که دولت سال گذشته بودجه‌ای بیش از 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این طرح مهم داده است.

منفردی با اشاره به وضعیت سلامت و بهبود شهرستان، ادامه داد: یکی از برنامه‌هایی که در اولویت دولت بوده بهبود سلامت در جامعه به ویژه در استان‌ها و شهرستان‌های کشور بوده است که حدود ۱۱ میلیون نفر در دولت یازدهم بیمه شدند.

وی با اشاره به بیمارستان ۲۲۰ تخته شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: خدمات بیمارستان امام خمینی شهرستان فریدونکنار در راستای راه‌اندازی زایشگاه طبیعی، تغییر تحول سیستم گرمایشی و سرمایشی، تعویض لوله‌های تأسیساتی، هواساز، پمپ آتش‌نشانی و بازسازی بخش جراحی و اتاق عمل بوده که هزینه‌ای حدود 2 میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صرف این خدمات شده است.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به خدمات بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، گفت: افتتاح کلینیک ویژه و مرکز دندان پزشکی در این بیمارستان و مرکز درمانی در حوزه شهرستان از جمله ازباران و احداث اورژانس ۱۱۵ و یک آمبولانس مجهز شده از جمله اقداماتی است که شهرستان در راستای دولت انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی