English

انتصابی شتاب زده و سیاسی در آموزش و پرورش بابل

در حالی که این روزها حساسیت موضوع انتخاب مدیر جدید آموزش و پرورش بابل روزهای پرتلاطمی را داشت با انتخاب شتابزده و سیاسی در این برهه زمانی جای سوال زیادی را در اذهان عمومی و فرهنگیان شهرستان بابل باقی گذاشت.

انتصابی شتاب زده و سیاسی در آموزش و پرورش بابل

به گزارش خبرگزاری موج،نیروی انسانی یکی از مهم ترین منابع قدرت در هر کشوری است، حالا این نیروی انسانی هرچه جوان تر باشد نشاط، شادابی، انرژی و قدرت ریسک پذیری بیشتری خواهد داشت.

به دنبال استعفای مدیر فعلی آموزش وپرورش بابل، رایزنیها برای مدیریت آینده آموزش وپرورش، در هفته ی گذشته، بسیار پرتلاطم، ادامه داشته است!

فرماندار بابل، مدیر کل آموزش وپرورش مازندران، به همراهی تنی چند ازسیاسیون، به دنبال گزینه ی باز نشسته ای که سالیان دور، « اوایل دهه ی 70»، فقط مدت کوتاهی مدیر یک مدرسه بوده و سالهای آخر خدمتی را در اداره کل تعاون استانی دیگر به سر کرده است برای مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بابل انتخاب کردند.

و باتوجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی که بر اساس آن ماده واحده طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، از تاریخ ابلاغ این قانون به کارگیری افرادی که در اجرای قوانین و مقررات مربوطه بازنشسته یا بازخرید شده یا بشوند، در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۵ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸ مهرماه ۱۳۸۶ و کلیه دستگاه‌هایی که به نحوی از انحاء از بودجه عمومی کل کشور استفاده می‌کنند، ممنوع است، از مدیری بازنشسته در راس مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بابل استفاده شود.

البته این انتصاب شتاب زده و سیاسی، دهن کجی مستقیم، به همه ی فرهنگیان وسط میدان مشکلات آموزش وپرورش شهرستان بابل است که چرا و چگونه یک بازنشسته، به ناگهان برای مدیریت اموزش و پرورش این شهر سر در می آورد!

متاسفانه علیرغم همه ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش این شهرستان در زمینه‌های یادشده سوءتدبیر، استفاده از مدیریت پیر و بازنشسته و ناکارآمد و کم تحرک و پرهزینه شرایط نامناسبی را بر آموزش و پرورش بابل تحمیل می کند.

امیدواریم نمایندگان مردم بابل در مجلس، استاندار و امام جمعه شهر بابل نسبت به این موضوع تدبیری لحاظ کنند تا از حق فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان بابل از این انتصاب سیاسی دفاع کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • فرهنگی

    متاسفیم مدیرکل!
    دود این انتخاب شما به چشم نسل آینده ی کشور وفرهنگیان میره وبس!

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه