English

آغاز فعالیت گروه تبلیغی بقیه الله در سواحل و تفرجگاه های مازندران

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان از آغاز فعالیت گروه تبلیغی بقیه الله و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی در سواحل ، تفرجگاه ها و مناطق گردشکری استان خبر داد .

آغاز فعالیت گروه تبلیغی بقیه الله در سواحل و تفرجگاه های مازندران

به گزارش خبرگزاری موج،سرهنگ علیرضا باقری در تشریح این خبر، با اشاره به ضرورت توجه به اولویت های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در اجرای طرح های پیشگیرانه،تصریح کرد: باید با شناخت جامعه هدف و ایجاد فرایندهای لازم برای پرداختن به این موضوعات در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی که جامعه با آن مواجه است گام برداشت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران،خاطرنشان،کرد: برخورداری از امنیت پایدار و احساس امنیت یکی از مولفه های مهم نظام و جامعه است و این محقق نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی مردم، سازمان ها و نهادهای مسئول ایجاد امنیت.

وی با اشاره به تاثیر استفاده از تکنیک ها و روش های نوین در انتقال مفاهیم فرهنگی ،گفت: استفاده از افرادی توانمند، با تجربه و باتوانائی های علمی و آموزشی برای دستیابی به اهداف ناجا در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با انجام اقدامات ایجابی امری ضروری است .

دکتر باقری،با بیان این که، پلیس در طرح تابستان امسال از تکنیک ها،روش ها و بسترهای نوین در انتقال موضوعات فرهنگی به مسافران استفاده کرده است،بیان داشت: در همین راستا با همکاری گروه تبلیغی بقیه الله از طلاب حوزه علمیه قم گام های موثری برداشته شده است .

وی توزیع بسته های فرهنگی در قالب لوح فشرده،بروشور، تراکت ،پلات های نمایشگاهی و سایر اقلام فرهنگی بین مسافران را از دیگر فعالیت های نیروی انتظامی استان در این زمینه برشمرد و گفت:قالب برنامه های پلیس در تابستان امسال با رویکرد آموزشی و انتقال ارزش ها و هنجارهای اخلاقی و اسلامی است و هدف از اجرای این برنامه ها تعامل با جامعه هدف و اخذ مشارکت اجتماعی برای ارتقاء امنیت اجتماعی می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان درخاتمه از مهمترین اقدامات فرهنگی در این راستا را اجرای برنامه های نمایشی و تئاتر درمانی با موضوعات آسیب های فضای مجازی ، ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب و سبک زندگی اسلامی برشمرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه