English

استفاده از مدیران اجرایی و با برنامه از سیاست دولت تدبیر و امید است

فرماندار شهرستان سیمرغ بیان داشت: استفاده از مدیران اجرایی و با برنامه، از سیاست های دولت تدبیر و امید است.

استفاده از مدیران اجرایی و با برنامه از سیاست دولت تدبیر و امید است

به گزارش خبرگزاری موج،مجتبی حبیب نژاد در نشست با روسای ستاد دکتر روحانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیمرغ اظهار کرد:  علی رغم اینکه بسیاری از نهادها و سازمان ها تلاش کردند تا نتیجه انتخابات را به نفع رقیب دکتر روحانی تغییر دهند اما مردم آگاه و هوشیار کشور با حضور پرشور خود در انتخابات فرد اصلح خود را انتخاب کردند و به دولت تدبیر و امید رای آری دادند.

وی افزود: مردم شهرستان سیمرغ در زمان انتخابات  مشارکت 103 درصدی داشتند که بیش از  65 درصد آرا به دکتر روحانی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه آرای 65 درصدی مردم سیمرغ  به روحانی نشان از رضایت مردم از عملکرد دولت و مسئولان شهرستان دارد،عنوان کرد: مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کردند، حالا نوبت مسوولان است که به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیمرغ با بیان اینکه  یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران اجرایی و با برنامه است،  گفت: انتظار ما از حامیان دولت دفاع از سیاست های دولت است.

حبیب نژاد با بیان اینکه برخی از مخالفان دولت درصدد هستند شما را از مسیر اصلی خارج کنند،اظهار کرد: مسیرها را شناسایی و اجازه ندهید دیگران بر شما ورود پیدا کنند.

وی با بیان اینکه حامیان دولت باید در متن دولت قرار گیرند نه در حاشیه، عنوان کرد: انتظار ما از شما این است در مراسمات شرکت کنید و حضور موثری داشته باشید.

حبیب نژاد در پایان به تداوم نشست ها،طراحی برنامه های عملیاتی و راهبردی و حمایت از برنامه های اجرایی دولت تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی