English

۷۲ درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس مازندران منجر به مصالحه شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از مصالحه 72 درصدی پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره این فرماندهی در سه ماهه اول سال جاری خبر داد

72 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس مازندران منجر به مصالحه شد

به گزارش خبرگزاری موج،سرهنگ علیرضا باقری درباره جزئیات این خبر،گفت: امنیت دارای دو بعد عمومی و اجتماعی است که در بعد اجتماعی آن امنیت موجب ایجاد آرامش روحی و روانی در جامعه خواهد شد و حتی مشاهده کلمات امنیت و آرامش احساس امنیت روانی بوجود می آورد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان، افزود: در دنیای امروز کار فرهنگی بر اقدامات سلبی و کارهای انتظامی اولویت دارد وبیشتر ماموریت های پلیس توجه به کارهای فرهنگی است .

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: در حوزه اجتماعی دو موضوع مرکز مشاوره و مددکاری اجتماعی و آموزش های مبتنی بر درمان از اهمیت ویژه ای برخوردارند .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان در ادامه از مراجعه 6 هزارو 860 نفر به مرک مشاوره آرامش و دوایر مددکاری کلانتری های استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد یک هزارو 488 نفر به مرکز مشاوره آرامش استان مراجعه کرده اند .

باقری تصریح کرد: از کل پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره و مددکاری های کلانتری های استان 72 و 1 دهم درصد منجر به صلح و سازش شده است .

وی از برگزاری 49 جلسه بهداشت روان در کلانتری های استان در این مدت خبر داد و اظهار داشت: 2 هزارو 689 نفر در این دوره ها از آموزش های مشاوره ای برخوردار شدند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان برگزاری جلسات آموزش بهداشت روان برای کارکنان کلانتری ها و پاسگاه ها را از دیگر ماموریت های مرکز مشاوره استان برشمرد و در خاتمه گفت: مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان با ارائه خدمات مشاوره رایگان به هم استانی های عزیز در تمتمی زمینه های مشاوره ای و روانشناختی است .

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه