English

قطع آب‌ آشامیدنی شهر آلاشت در ساعات زمان‎بندی‌شده

شهردار آلاشت گفت: آب‌ آشامیدنی شهر آلاشت در ساعات زمان‎بندی‌شده مختلف در شبانه‌روز قطع می‌شود و با توجه به گردش‌پذیر‌بودن این شهر مشکلات گوناگونی را فراهم می‌کند.

قطع آب‌ آشامیدنی شهر آلاشت در ساعات زمان‎بندی‌شده

به گزارش خبرگزاری موج،عبدالکریم پهلوان، با اشاره به مشکل آب آشامیدنی در شهر آلاشت، گفت: آب‌ آشامیدنی شهر آلاشت در ساعات زمان‎بندی‌شده مختلف در شبانه‌روز قطع می‌شود و با توجه به گردش‌پذیر‌بودن این شهر مشکلات گوناگونی را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه مدیریت انتقال آب «هلی‌خامن» به شهر آلاشت کوتاه‌ترین و راحت‌تر‌ین گزینه برای حل مشکلات آب آشامیدنی الاشت است، افزود: حل مشکل آب آشامیدنی آلاشت نیازمند تصمیم مدیریتی استانی و شهرستانی است.

شهردار آلاشت آب چشمه «هلی‌خامن» را برای تأمین آب آشامیدنی روستا‌های بالا‌دست و روستا‌های «سِرین»، «گِلیون»، «شرجی‌کلا» و «الاشت» کافی ذکر و خاطر‌نشان کرد: احداث چاه در شهر آلاشت با تردید‌هایی درباره میزان آب و وضعیت خاک‌شناسی آن همراه است و زمان احداث آن و اقدامات تکمیلی و لوله‌کشی باعث می‌شود تا 6 ماه اول به اهداف بیان‌شده دسترسی پیدا نکنیم.

این مسؤول از وجود 45 لیتر در ثانیه آب در چشمه «هلی‌خامن» خبر داد و با بیان اینکه مجوز 17 لیتر بر ثانیه آب این چشمه را برای آلاشت دریافت کردیم، اظهار کرد: در حال حاضر مقدار آبی که از چشمه «هلی‌خامن» دریاف می‌کنیم سه لیتر در ثانیه است و دیزل پمپ نصب‌شده آن هم ایراد دارد و بر اختصاص 12 لیتر بر ثانیه هم رضایت داریم که محقق نشد.

پهلوان از حضور بیش از 5 هزار مسافر و گردشگر در تعطیلات عید فطر در آلاشت با وجود مشکل آب آشامیدنی خبر داد و گفت: با تانکر، آب وضو را برای نمازگزاران تهیه کردیم و بسیاری از مردم هم نتوانستند موفق به برگزاری نماز عید فطر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه