English

رئیس هیات ووشو استان مازندران :

روز قدس نشانه همبستگی مسلمانان با مردم فلسطین است

دکتر علیرضا قهاری بیان داشت:روز قدس نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

روز قدس نشانه همبستگی مسلمانان با مردم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس هیات ووشو استان مازندران در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت:حضور پرشور مردم در این راهپیمایی در تثبیت وحدت بین مردم اهمیت زیادی دارد و به جهانیان ثابت خواهد کرد که مردم ایران اسلامی با هم اتحاد دارند.

دکتر قهاری با اشاره به اینکه دشمنان از اتحاد بین مسلمانان واهمه دارند، اضافه کرد: این مهم ضرورت تقویت اتحاد بین مسلمانان با حضور پرشور در صحنه‌های اینچنینی را بیشتر می‌کند.

عضو شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان استان مازندران ادامه داد: تمام نقشه آمریکا و غرب این است که خاورمیانه یک لحظه رنگ آرامش نداشته باشد و هر روز آبستن حوادث باشد و استکبار سعی دارد با طرح خاورمیانه جدید سعی در ایجاد اهدف و نگرش های جدید با موضوعات منطقه ای و جهانی باشد.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به عملیات موشکی اخیر ایران علیه تروریست‌ها داشت و از این اقدام به عنوان یک پاسخ به‌جا یاد کرد.

دکتر قهاری با تاکید بر اینکه عملیات موشکی ضدتروریستی ایران علیه داعش دنیا را به لرزه درآورد، اضافه کرد: این عملیات موشکی به جهانیان ثابت کرد که ایران اسلامی با تمام توان از تمامیت ارضی خود دفاع خواهد کرد و در این راه با هیچ کسی شوخی ندارد.

عضو شورای مرکزی مجمع عالی نخبگان استان مازندران, اضافه کرد: مسلمان واقعی کسی است که با وضعیت و شرایط فعلی وظیفه خود را انجام داده و واقف به این باشد که فلسطین قلب اسلام است و این سرزمین از آن مسلمانان خواهد ماند.

قهاری با اشاره به ابتکار حضرت امام (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس تصریح کرد: با ایجاد روز قدس بنای گروه های مقاومت شکل گرفت و انتقاضه های اول و دوم انجام شد و این استکبار جهانی است که هول کرده و از هر ترفندی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می کند.

وی گفت: جهان اسلام و کشور اسلامی ایران اگر به دنبال امنیت و عزت است باید استقامت کرده و در سایه اسلام و وحدت مقاومت کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه